Şimdiye kadar, Disney ve Max'in dünya çapındaki telefon ve ödemeli televizyon hizmet operatörleriyle anlaşmaları vardı; böylece bu şirketler, tekliflerini nüfusun diğer kesimlerine sunacak ek bir kanal haline gelmek amacıyla yayın platformlarını hizmet paketlerine ekleyebiliyorlardı.
Warner'ın CEO'su, katıldığı bir konferansta, “Uzun zamandır söyledim, bir araya gelip daha iyi bir tüketici deneyimi, daha çekici ve heyecan verici bir teklif sunmamız gerekiyor, yoksa bunu bizim için yapacak başka şirketler olacak” dedi. analistler.
Daha fazla oyuncunun girişi ve reklamlı abonelikler gibi yeni ödeme modellerinin uygulamaya konması nedeniyle sektör, satışlarını artırmayı giderek daha karmaşık buluyor. Bu nedenle Max ve Disney, Prime Video'nun bir süredir sürdürdüğü stratejiye katıldı. yıllar.
Amazon Studios'un isteğe bağlı video platformu, kendi içeriğine ek olarak diğer akış içeriğine ekstra bir ücret karşılığında erişme olanağı vermek amacıyla rakiplerinin programlarının bir toplayıcısı haline geldi. Bu taktik, tek bir uygulamada daha fazla içeriğin keyfini çıkarmanız için size diğer platformlara göre ek bir çekicilik sunar.
“Eskiden bu, her bir şirketin evdeki herkese harika bir şey sunmaya yetecek kadar yatırım yapıp yapamayacağını anlamaya çalışmakla ilgiliydi; gerçek şu ki hepimiz, tüketicinin bakış açısına göre içeriğin pahalı ve fazla olduğunu zor yoldan öğrendik. görüş çok fazlaydı.” ve bu deneyim birlikte bir pakete ihtiyacımız olduğunu görmemizi sağladı” diye itiraf etti Zaslav.
Gelirlerini artırmaya çalışıyorlar
Yeni plan, şirketlerin abone tabanlarına daha fazla kullanıcı eklemesine olanak tanıyacak, aynı zamanda Kullanıcı Başına Ortalama Geliri (ARPU), yani insanların aylık olarak harcadığı harcamayı da artıracak. Taktiklerini etkili kılmak için Max ve Disney, her iki tarafın pazarlama reklamlarına ve pakete yol açacak platformların kendilerine güvenecek.
“Bu bizim stratejimiz olmaya devam edecek. Diğer programcılar ve yayıncılarla ortaklıklar keşfetmeye devam edeceğiz ve bunun diğer oyuncular için bir baskı olacağını düşünüyorum,” dedi Warner Bros. Discovery'nin yayın ve oyunlardan sorumlu CEO'su ve küresel başkanı Jean-Briac Perrette, analistlerle yaptığı bir konferansta.
Warner'ın CEO'su, yıllardır yeni platformların girişi nedeniyle program hırsızlığıyla uğraşan ve şimdi lisans almaya çalışan Netflix'in aksine, Disney ve Max'in sahip olduğu güçlü portföyler sayesinde stratejinin başarılı olacağına inanıyor programatik ızgaranızı çekici tutmak için içerik.
Netflix, 2020'de Disney platformunun ve bir yıl sonra HBO Max'in piyasaya sürülmesinden bu yana Meksika'daki pazar payının azaldığını gördü. Platform, 2020'de ülkedeki kullanıcıların %77,2'sine sahipken, 2023'ün sonunda bu oran %53'e yükseldi. Yayın devlerinin birleşmesi, müşteri kazanımında yeni bir yeniden yapılandırma anlamına gelebilir
Warner'ın CEO'su, katıldığı bir konferansta, “Uzun zamandır söyledim, bir araya gelip daha iyi bir tüketici deneyimi, daha çekici ve heyecan verici bir teklif sunmamız gerekiyor, yoksa bunu bizim için yapacak başka şirketler olacak” dedi. analistler.
Daha fazla oyuncunun girişi ve reklamlı abonelikler gibi yeni ödeme modellerinin uygulamaya konması nedeniyle sektör, satışlarını artırmayı giderek daha karmaşık buluyor. Bu nedenle Max ve Disney, Prime Video'nun bir süredir sürdürdüğü stratejiye katıldı. yıllar.
Amazon Studios'un isteğe bağlı video platformu, kendi içeriğine ek olarak diğer akış içeriğine ekstra bir ücret karşılığında erişme olanağı vermek amacıyla rakiplerinin programlarının bir toplayıcısı haline geldi. Bu taktik, tek bir uygulamada daha fazla içeriğin keyfini çıkarmanız için size diğer platformlara göre ek bir çekicilik sunar.
“Eskiden bu, her bir şirketin evdeki herkese harika bir şey sunmaya yetecek kadar yatırım yapıp yapamayacağını anlamaya çalışmakla ilgiliydi; gerçek şu ki hepimiz, tüketicinin bakış açısına göre içeriğin pahalı ve fazla olduğunu zor yoldan öğrendik. görüş çok fazlaydı.” ve bu deneyim birlikte bir pakete ihtiyacımız olduğunu görmemizi sağladı” diye itiraf etti Zaslav.
Gelirlerini artırmaya çalışıyorlar
Yeni plan, şirketlerin abone tabanlarına daha fazla kullanıcı eklemesine olanak tanıyacak, aynı zamanda Kullanıcı Başına Ortalama Geliri (ARPU), yani insanların aylık olarak harcadığı harcamayı da artıracak. Taktiklerini etkili kılmak için Max ve Disney, her iki tarafın pazarlama reklamlarına ve pakete yol açacak platformların kendilerine güvenecek.
“Bu bizim stratejimiz olmaya devam edecek. Diğer programcılar ve yayıncılarla ortaklıklar keşfetmeye devam edeceğiz ve bunun diğer oyuncular için bir baskı olacağını düşünüyorum,” dedi Warner Bros. Discovery'nin yayın ve oyunlardan sorumlu CEO'su ve küresel başkanı Jean-Briac Perrette, analistlerle yaptığı bir konferansta.
Warner'ın CEO'su, yıllardır yeni platformların girişi nedeniyle program hırsızlığıyla uğraşan ve şimdi lisans almaya çalışan Netflix'in aksine, Disney ve Max'in sahip olduğu güçlü portföyler sayesinde stratejinin başarılı olacağına inanıyor programatik ızgaranızı çekici tutmak için içerik.
Netflix, 2020'de Disney platformunun ve bir yıl sonra HBO Max'in piyasaya sürülmesinden bu yana Meksika'daki pazar payının azaldığını gördü. Platform, 2020'de ülkedeki kullanıcıların %77,2'sine sahipken, 2023'ün sonunda bu oran %53'e yükseldi. Yayın devlerinin birleşmesi, müşteri kazanımında yeni bir yeniden yapılandırma anlamına gelebilir