Şirket için, klasik video oyunlarının korunma ve keyif alma şeklini dönüştürmek, daha fazla insan için daha erişilebilir hale getirmenin yanı sıra. Ayrıca, oyunculara maceralarını ilerletmek için gerçek zaman önerileri verecek olan Copilot Gaming gibi teknolojilerle bir araya gelecekler.
Şirket, “Geleneksel oyun gelişiminin yeni üretken teknolojilerle yaşayabileceğine, yaratıcı çalışmanın bir uzantısı olarak işlev görebileceğine ve yenilikçi deneyimler sunabileceğine inanıyoruz” diyor.
Bununla birlikte, senaryo endüstri işçileri hakkında konuşurken daha karmaşık hale gelir, çünkü bir yandan dijital kaynaklar oyunun belirli alanlarında tasarruf maliyetlerine izin verir, ancak diğer yandan, insan yaratıcı çalışmalarında bir azalmaya ek olarak personelin çalışmalarda azaltılmasını içerebilirler.
İspanyol kökenli indie Omaet Games'in kıdemli programcısı Carlos Martínez, “AI'nın kesinlikle bir oyun yapabileceği bir zaman gelecek.” “Ama yaptığı tek şey zaten var olan referansları aramak ne kadar yenilikçi olacak?” AI'nın gerçekten orijinal içerik üretip üretmediğine dair sorgular.
Daniel Vega, aynı çalışmanın sanat yönetmeni başlatacak Gece yarısı berber 2026'da AI'nın geleceğindeki ana sorunlardan birinin, her bir ürününde mükemmellik arayışı olduğunu belirtti. “Bu hata varlığı,” diyor, “AI ve sanat arasındaki farktır.”
Her iki içerik oluşturucu da AI'nın ürünler daha hızlı yaratma avantajına sahip olacak olsa da, sektörde gerçekten yenilik yapamayacağını kabul ediyor, çünkü sadece zaten var olan ve örneğin yeni video oyunu türleri oluşturamayacak fikirleri alacak.
AI döneminin ortasındaki Hint Adaları Pazarı
AI'nin oyun oynayabileceği yaratıcı sınırlamalara rağmen, gerçek şu ki, geliştiriciler arasında endişe yaratıyor. Oyun endüstrisinin yaratıcılarının buluştuğu en büyük etkinliklerden biri olan Oyun Geliştiricileri Konferansı tarafından yapılan bir ankete göre, anketin 3.000'den fazla katılımcısının% 84'ü üretken AI'nın etik kullanımı konusunda endişe duyuyor.
Bu teknolojinin olumsuz bir etkisi olacağını düşünenler, bu teknolojinin çalışmalarının yerini alma olanakları nedeniyle anlatı ve kalite kontrolüne odaklanan yaratıcı profillerdir.
Anonimlik durumunda olan bir kişi, “Birinin işinin tamamen değiştirilmesinin gerçek bir endişe olduğunu düşünüyorum. (AI) işgücünü azaltmak için kapasiteleri iyileştirmek için kullanılmalıdır.” Dedi.
Kendi adına, OMAET oyunlarından sorumlu olanlar, bu teknolojinin getirebileceği en büyük sorunlardan bir diğerinin, yatırımcıların, belirli bir başarı seviyesi gösteren aynı bahislerle piyasayı doyurmanın yanı sıra, oyun yaratmanın ve bu nedenle daha kısa kalkınma süreleri talep etmenin kolay olduğu fikrine sahip olduklarını vurgulamaktadır.
Şirket, “Geleneksel oyun gelişiminin yeni üretken teknolojilerle yaşayabileceğine, yaratıcı çalışmanın bir uzantısı olarak işlev görebileceğine ve yenilikçi deneyimler sunabileceğine inanıyoruz” diyor.
Bununla birlikte, senaryo endüstri işçileri hakkında konuşurken daha karmaşık hale gelir, çünkü bir yandan dijital kaynaklar oyunun belirli alanlarında tasarruf maliyetlerine izin verir, ancak diğer yandan, insan yaratıcı çalışmalarında bir azalmaya ek olarak personelin çalışmalarda azaltılmasını içerebilirler.
İspanyol kökenli indie Omaet Games'in kıdemli programcısı Carlos Martínez, “AI'nın kesinlikle bir oyun yapabileceği bir zaman gelecek.” “Ama yaptığı tek şey zaten var olan referansları aramak ne kadar yenilikçi olacak?” AI'nın gerçekten orijinal içerik üretip üretmediğine dair sorgular.
Daniel Vega, aynı çalışmanın sanat yönetmeni başlatacak Gece yarısı berber 2026'da AI'nın geleceğindeki ana sorunlardan birinin, her bir ürününde mükemmellik arayışı olduğunu belirtti. “Bu hata varlığı,” diyor, “AI ve sanat arasındaki farktır.”
Her iki içerik oluşturucu da AI'nın ürünler daha hızlı yaratma avantajına sahip olacak olsa da, sektörde gerçekten yenilik yapamayacağını kabul ediyor, çünkü sadece zaten var olan ve örneğin yeni video oyunu türleri oluşturamayacak fikirleri alacak.
AI döneminin ortasındaki Hint Adaları Pazarı
AI'nin oyun oynayabileceği yaratıcı sınırlamalara rağmen, gerçek şu ki, geliştiriciler arasında endişe yaratıyor. Oyun endüstrisinin yaratıcılarının buluştuğu en büyük etkinliklerden biri olan Oyun Geliştiricileri Konferansı tarafından yapılan bir ankete göre, anketin 3.000'den fazla katılımcısının% 84'ü üretken AI'nın etik kullanımı konusunda endişe duyuyor.
Bu teknolojinin olumsuz bir etkisi olacağını düşünenler, bu teknolojinin çalışmalarının yerini alma olanakları nedeniyle anlatı ve kalite kontrolüne odaklanan yaratıcı profillerdir.
Anonimlik durumunda olan bir kişi, “Birinin işinin tamamen değiştirilmesinin gerçek bir endişe olduğunu düşünüyorum. (AI) işgücünü azaltmak için kapasiteleri iyileştirmek için kullanılmalıdır.” Dedi.
Kendi adına, OMAET oyunlarından sorumlu olanlar, bu teknolojinin getirebileceği en büyük sorunlardan bir diğerinin, yatırımcıların, belirli bir başarı seviyesi gösteren aynı bahislerle piyasayı doyurmanın yanı sıra, oyun yaratmanın ve bu nedenle daha kısa kalkınma süreleri talep etmenin kolay olduğu fikrine sahip olduklarını vurgulamaktadır.