Profillerin ve şirketlerin kullanıcılar tarafından ilgisi, şirketi işlerini özünde değiştirecek iki yenilikte bahis oynamasına yol açtı: aylık bir oran için özel güncellemeler almak için bir abonelik aracılığıyla kullanıcının favori kanallarını desteklemeye çalışan kanallara abonelikler olacak.
Ayrıca tanıtılacaklar Eyaletlerdeki reklamlarböylece kullanıcılar yeni şirketler bulacak ve bu pencerede tanıtılan ürünler veya hizmetler hakkında onlarla kolayca konuşmaya başlayacaklar.
Newton, “Reklamverenler, reklamlarını Facebook, Instagram veya doğrudan WhatsApp'a nereye yerleştireceklerini seçebilirler. Facebook ve Instagram'dan WhatsApp tıklamaları zaten milyarlarca dolarlık bir iştir.” Dedi.
Hedef reklam segmenti, 2025'in ilk çeyreğinde, teknolojinin % 16'lık bir artışı temsil eden 41.392 milyon dolar reklam geliri sağladığı dikkate alınırsa önemlidir.
Bu gelir esas olarak, reklamları toplam işinin% 98'i olarak birleştiren Facebook, Instagram, Messenger ve WhatsApp uygulamalarından geldi. Büyüme, izlenim hacminde% 5 ve reklamların ortalama fiyatında% 10'luk bir artışa atfedilir.
Whatsapp reklamları nerede olacak?
Bu yeni işlevler yalnızca Haberler sekmesinde görünür, kullanıcıların kişisel sohbetlerinden ayrılır, yani WhatsApp'ı yalnızca arkadaşlarınızla ve sevdiklerinizle sohbet etmek için kullanırsınız, deneyiminiz değişmez.
Bu işlevlere ek olarak, tanıtılan kanallar da olacaktır. Dizinine baktığınızda, uygulama kullanıcıların sizi ilgilendirebilecek yeni kanallar keşfetmelerine yardımcı olacaktır.
Newton, “Haber sekmesinin önümüzdeki aylarda yavaş yavaş konuşlandırılacak olan bu işlevler için doğru yer olduğuna inanıyoruz.” Dedi.
Şirketin aşırı şifrelemenin bir öncelik olduğunu vurguladığı söylenmelidir, bu nedenle kullanıcılarda eyaletlerde veya kanallardaki reklamları göstermek için ülke, dil, kullanıcının takip ettiği kanallar ve bu reklamlarla etkileşim şekli gibi sınırlı bilgiler kullanacaktır.
WhatsApp'ı hesap merkezine eklemeyi seçen kişiler söz konusu olduğunda, tüm bitirme hesaplarının reklam tercihleri ve bilgileri de kullanılacaktır.
Şirket, “Telefon numaranızı asla reklamverenlerle satmayacağız veya paylaşmayacağız. Görebileceğiniz reklamları belirlemek için kullanmadığınız kişisel mesajlarınız, aramalarınız ve gruplarınız.” Dedi.
Bazı platform reklamlarının bir zorlukla ilgileneceği söylenmelidir. BüyümeSRC makalesi, kullanıcıların yaklaşık% 86'sının internette ve uygulamalarda gezinirken var olan reklamların maruz kalmasına yönelik bir yorgunluğa atıfta bulunan “banner körlüğü” yaşadığını göstermektedir.
Ayrıca tanıtılacaklar Eyaletlerdeki reklamlarböylece kullanıcılar yeni şirketler bulacak ve bu pencerede tanıtılan ürünler veya hizmetler hakkında onlarla kolayca konuşmaya başlayacaklar.
Newton, “Reklamverenler, reklamlarını Facebook, Instagram veya doğrudan WhatsApp'a nereye yerleştireceklerini seçebilirler. Facebook ve Instagram'dan WhatsApp tıklamaları zaten milyarlarca dolarlık bir iştir.” Dedi.
Hedef reklam segmenti, 2025'in ilk çeyreğinde, teknolojinin % 16'lık bir artışı temsil eden 41.392 milyon dolar reklam geliri sağladığı dikkate alınırsa önemlidir.
Bu gelir esas olarak, reklamları toplam işinin% 98'i olarak birleştiren Facebook, Instagram, Messenger ve WhatsApp uygulamalarından geldi. Büyüme, izlenim hacminde% 5 ve reklamların ortalama fiyatında% 10'luk bir artışa atfedilir.
Whatsapp reklamları nerede olacak?
Bu yeni işlevler yalnızca Haberler sekmesinde görünür, kullanıcıların kişisel sohbetlerinden ayrılır, yani WhatsApp'ı yalnızca arkadaşlarınızla ve sevdiklerinizle sohbet etmek için kullanırsınız, deneyiminiz değişmez.
Bu işlevlere ek olarak, tanıtılan kanallar da olacaktır. Dizinine baktığınızda, uygulama kullanıcıların sizi ilgilendirebilecek yeni kanallar keşfetmelerine yardımcı olacaktır.
Newton, “Haber sekmesinin önümüzdeki aylarda yavaş yavaş konuşlandırılacak olan bu işlevler için doğru yer olduğuna inanıyoruz.” Dedi.
Şirketin aşırı şifrelemenin bir öncelik olduğunu vurguladığı söylenmelidir, bu nedenle kullanıcılarda eyaletlerde veya kanallardaki reklamları göstermek için ülke, dil, kullanıcının takip ettiği kanallar ve bu reklamlarla etkileşim şekli gibi sınırlı bilgiler kullanacaktır.
WhatsApp'ı hesap merkezine eklemeyi seçen kişiler söz konusu olduğunda, tüm bitirme hesaplarının reklam tercihleri ve bilgileri de kullanılacaktır.
Şirket, “Telefon numaranızı asla reklamverenlerle satmayacağız veya paylaşmayacağız. Görebileceğiniz reklamları belirlemek için kullanmadığınız kişisel mesajlarınız, aramalarınız ve gruplarınız.” Dedi.
Bazı platform reklamlarının bir zorlukla ilgileneceği söylenmelidir. BüyümeSRC makalesi, kullanıcıların yaklaşık% 86'sının internette ve uygulamalarda gezinirken var olan reklamların maruz kalmasına yönelik bir yorgunluğa atıfta bulunan “banner körlüğü” yaşadığını göstermektedir.