JRPG maceralarında her zamanki gibi, müttefikler yolunuza eklenir ve şiddetli yakuza dünyalarını korsanlarınkiyle birleştiren ölümcül rekabetler yaratılır ve tarihi tamamen saçma olmasına rağmen heyecan verici bir ton verir.
Hawaii'deki Korsan Yakuza, korsan ve suç örgütleri arasında olağanüstü bir kimliğe sahiptir ve duyuları büyüleyen, ancak özellikle kusursuz bir senaryo, özellikle de kusursuz bir senaryo ile dolu olan cömert senaryoların tasarımı sayesinde drama, komedi ve hassasiyet.
Yumruklar, kılıçlar ve silahlar
Savaş sistemi şimdiye kadar Dragon gibi Saga'da en iyisidir. Eylem stratejisinin RPG'sini terk etmeden, kavgalara devam etmek için sonsuz servetin (bu oyunda çok iyi çalıştığı) savaşlardan uzaklaşıyor.
Birkaç müttefikinizin (küçük kaplan dahil) şirketinde, saçma kadar özel olarak özel zincirler kullanarak (küçük kaplan dahil) 5, 10 veya 20 düşman ordularına karşı savaşır.
Güveninizi ve sadakatinizi kazanırken mürettebatınız en iyi ve en değerli kaynağınızdır.
(SEGA)
İlk saatlerin mücadelesi onları “düğmelere” kurtarabilirsiniz, kaynaklarınıza ve tekniklerinize dikkat etmeyi öğrenmelisiniz, aynı zamanda bir gözetimde iyi bir saldırı ile size cümle edebilecek düşmanlara da dikkat etmelisiniz. yenmek için.
Biraz tekrarlayan dövüşü algılamış olsam da, düşmanların çeşitliliği o kadar da değil, onlarla yüzleşmek zorunda olduğum olasılıklar beni esir tuttular.
Denizde dinamikler değişir. RGG, deniz savaşını diğer çalışmaların başarısız olduğu bir şey olan sevimli ve basit bir deneyim haline getirmeyi başardı. Korsan Yakuza, gerçekçiliğe veya muhteşemden çok daha fazla beceri ve çevikliğe odaklanmış olan önerisi için öne çıkıyor.
Dikkatiniz sadece diğer gemileri yıkıncaya kadar değil, aynı zamanda mürettebat da dahil olmak üzere kendi kendine de bakmalıdır; Birisi ciddi şekilde yaralanırsa, saldırı ve savunma seçenekleriniz azalır. Savaş sırasında veya sonrasında, dümeni serbest bırakmak ve ekipmanınızı ve geminizi iyileştirmek önemlidir, yoksa bir sonraki adaya inecek kadar hayatta kalmayacaksınız.
RPG oyunlarında, en büyük beğenim dışında ekibimin özelliklerini iyileştirmekle nadiren ilgileniyorum, ancak Pirate Yakuza benimle ve kaplanımla gezinmeye karar veren herkesle yüzleşmeyi başardı. Kaptan olarak, onların benim sorumluluğum olduğunu ve onların sadakati, savaşta büyük ödül olarak gösterildiğini hissettim.
Bir olasılık denizi
Ejderha gibi oynamak aynı anda birçok şey oynuyor. Bir an bir haydut çetesi, bir sonraki mutfağa mantar ve domuz eti ile büyülü bir tarifle savaşıyorsunuz. Başka bir zaman sonra ateşli silahlarla yüzleşiyorsunuz ve sonra bir gece barında karaoke şarkı söylüyorsunuz. Ve fark etmeden önce, klasik Sega başlıklarından, simülasyondaki simülasyonun tadını çıkarıyorsunuz.
Hawaii'deki Pirate Yakuza şaşırtıcı, esprili içerikle doludur, ancak her şeyden önce eğlence ve ben oynarken alamayacağınız bir gülümsemeye yansıyan otantik bir his olarak söylüyorum.
Her aktivitenin ana maceradan işe yaramaz bir sapma gibi görünse de, ödülüne sahiptir; Kaynaklar, iyileştirmeler, yeni ilişkiler vb. Ancak herhangi bir video oyunu yapabilir. Dragon'un sevdiği şey, deli, sıradan, neşeli bir şey yapmak.
İşte bu yüzden her gün tarihte ilerlemek için değil, daha iyi tarifler hazırlamak, ekibimin sevgisini almak, efsanevi hazineleri keşfetmek, binlerce hikayenin anlatıldığı biri daha iyi bir kaptan olmak için geri döndüm.
Sonuç
Bir ejderha gibi Sega'nın en iyi entelektüel özelliklerinden biri ve aynı zamanda RPG türünün büyük mevcut referanslarından biri olarak kutsanıyor. Aynı zamanda, Ryu Gotoku Studio bu zamanlarda Japonya'nın en yetenekli çalışmalarından biri olarak saygı görüyor. Bu kadar kısa sürede böyle geniş, bu kadar taşan bir macera inşa edebilecekleri şaşırtıcı.
Demirden geçme korkusu olmadan, Hawaii'deki Pirate Yakuza'nın son yıllarda oynadığım en eğlenceli video oyunlarından biri olduğunu söylüyorum, ancak hala sonsuz servetten daha iyi olup olmadığını söylemeye cesaret edemiyorum. Bana beklediğimi verdi ve daha da fazlası, başından beri şaşırdım ve düşkündüm.
Hawaii'deki Korsan Yakuza, korsan ve suç örgütleri arasında olağanüstü bir kimliğe sahiptir ve duyuları büyüleyen, ancak özellikle kusursuz bir senaryo, özellikle de kusursuz bir senaryo ile dolu olan cömert senaryoların tasarımı sayesinde drama, komedi ve hassasiyet.
Yumruklar, kılıçlar ve silahlar
Savaş sistemi şimdiye kadar Dragon gibi Saga'da en iyisidir. Eylem stratejisinin RPG'sini terk etmeden, kavgalara devam etmek için sonsuz servetin (bu oyunda çok iyi çalıştığı) savaşlardan uzaklaşıyor.
Birkaç müttefikinizin (küçük kaplan dahil) şirketinde, saçma kadar özel olarak özel zincirler kullanarak (küçük kaplan dahil) 5, 10 veya 20 düşman ordularına karşı savaşır.
Güveninizi ve sadakatinizi kazanırken mürettebatınız en iyi ve en değerli kaynağınızdır.
(SEGA)
İlk saatlerin mücadelesi onları “düğmelere” kurtarabilirsiniz, kaynaklarınıza ve tekniklerinize dikkat etmeyi öğrenmelisiniz, aynı zamanda bir gözetimde iyi bir saldırı ile size cümle edebilecek düşmanlara da dikkat etmelisiniz. yenmek için.
Biraz tekrarlayan dövüşü algılamış olsam da, düşmanların çeşitliliği o kadar da değil, onlarla yüzleşmek zorunda olduğum olasılıklar beni esir tuttular.
Denizde dinamikler değişir. RGG, deniz savaşını diğer çalışmaların başarısız olduğu bir şey olan sevimli ve basit bir deneyim haline getirmeyi başardı. Korsan Yakuza, gerçekçiliğe veya muhteşemden çok daha fazla beceri ve çevikliğe odaklanmış olan önerisi için öne çıkıyor.
Dikkatiniz sadece diğer gemileri yıkıncaya kadar değil, aynı zamanda mürettebat da dahil olmak üzere kendi kendine de bakmalıdır; Birisi ciddi şekilde yaralanırsa, saldırı ve savunma seçenekleriniz azalır. Savaş sırasında veya sonrasında, dümeni serbest bırakmak ve ekipmanınızı ve geminizi iyileştirmek önemlidir, yoksa bir sonraki adaya inecek kadar hayatta kalmayacaksınız.
RPG oyunlarında, en büyük beğenim dışında ekibimin özelliklerini iyileştirmekle nadiren ilgileniyorum, ancak Pirate Yakuza benimle ve kaplanımla gezinmeye karar veren herkesle yüzleşmeyi başardı. Kaptan olarak, onların benim sorumluluğum olduğunu ve onların sadakati, savaşta büyük ödül olarak gösterildiğini hissettim.
Bir olasılık denizi
Ejderha gibi oynamak aynı anda birçok şey oynuyor. Bir an bir haydut çetesi, bir sonraki mutfağa mantar ve domuz eti ile büyülü bir tarifle savaşıyorsunuz. Başka bir zaman sonra ateşli silahlarla yüzleşiyorsunuz ve sonra bir gece barında karaoke şarkı söylüyorsunuz. Ve fark etmeden önce, klasik Sega başlıklarından, simülasyondaki simülasyonun tadını çıkarıyorsunuz.
Hawaii'deki Pirate Yakuza şaşırtıcı, esprili içerikle doludur, ancak her şeyden önce eğlence ve ben oynarken alamayacağınız bir gülümsemeye yansıyan otantik bir his olarak söylüyorum.
Her aktivitenin ana maceradan işe yaramaz bir sapma gibi görünse de, ödülüne sahiptir; Kaynaklar, iyileştirmeler, yeni ilişkiler vb. Ancak herhangi bir video oyunu yapabilir. Dragon'un sevdiği şey, deli, sıradan, neşeli bir şey yapmak.
İşte bu yüzden her gün tarihte ilerlemek için değil, daha iyi tarifler hazırlamak, ekibimin sevgisini almak, efsanevi hazineleri keşfetmek, binlerce hikayenin anlatıldığı biri daha iyi bir kaptan olmak için geri döndüm.
Sonuç
Bir ejderha gibi Sega'nın en iyi entelektüel özelliklerinden biri ve aynı zamanda RPG türünün büyük mevcut referanslarından biri olarak kutsanıyor. Aynı zamanda, Ryu Gotoku Studio bu zamanlarda Japonya'nın en yetenekli çalışmalarından biri olarak saygı görüyor. Bu kadar kısa sürede böyle geniş, bu kadar taşan bir macera inşa edebilecekleri şaşırtıcı.
Demirden geçme korkusu olmadan, Hawaii'deki Pirate Yakuza'nın son yıllarda oynadığım en eğlenceli video oyunlarından biri olduğunu söylüyorum, ancak hala sonsuz servetten daha iyi olup olmadığını söylemeye cesaret edemiyorum. Bana beklediğimi verdi ve daha da fazlası, başından beri şaşırdım ve düşkündüm.