E-ticaret üç yılda değişti ve başka tür bir mentorluk gerektiriyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Tiendanube México Ülke Müdürü Juan Martín Vignart, bazı sektörlerin hâlihazırda diğerlerinden daha fazla penetrasyona sahip olduğuna dikkat çekti; örneğin perakende, ülkede benimsenme oranı %10 ila 12 arasında, bu nedenle şirketler için hala bir fırsat alanı var. çevrimiçi ticareti zaten biliyorlar ancak birkaç yıl önce e-ticarete geçen şirketlerden farklı soruları var.

“Meksika'daki çevrimiçi mağaza sayısına baktığımızda ve bunu satın alma miktarıyla karşılaştırdığımızda bu oran bize %2 veriyor, ancak Brezilya, ABD ve Arjantin'de sırasıyla %6, %10 ve %14. Vignart, “Daha fazla şirkete rehberlik ve mentorluk yapabiliriz” dedi.

Bu nedenle e-ticaret şirketi, girişimcilik ekosisteminden Marcus Dentus ve son zamanlarda Meraki Ventures'ın CEO'su ve kurucusu Alejandra Ríos'un yanı sıra Ambrosía, Bok Ludoteca ve The Positive Foods'un CEO'su gibi isimleri ekledi. Dahil edilmesinin amacı mentorluğun lojistik, stok ve stratejik iletişim sorularına odaklanmasını sağlamaktır.

“Mentorluk çok farklı, çok daha stratejik ve daha karmaşık hale geldi. Şu anda Tiendanube ile olan bu ittifak benim için de çok iyi; girişimcilerime mağazalarını kurma seçeneği sunmanın yanı sıra, tüm girişimcilerime nasıl daha iyi uygulamalara sahip olabilecekleri konusunda eğitim atölyeleri verecekler. Bütün bunlar hakkında biraz bilgim var ama bu benim uzmanlığım değil. Ve her zaman söylediğim şey şu: Etrafımızı uzmanlarla doldurmalıyız, çünkü her şeyi bilemeyiz,” dedi Ríos bir röportajda.

E-ticaret platformunun temel hedefi girişimciliğin önündeki engelleri sıfıra indirmektir. 2023 yılında Perfit'i satın alarak Yapay Zeka alanında ilk adımı atarak teknolojisini güçlendirerek yeni küresel gelişmeler karşısında Şirket, stratejilerini büyük miktarlarda yatırım yapmadan kullanacak küçük ve orta ölçekli şirketler arıyor.

Bu nedenle şirket, 2024 yılında platformdaki girişim sayısını %87 oranında artırmayı hedefliyor; bu nedenle Alejandra Ríos gibi bir elçinin deneyimine sahip olmak, bu yeni yıl için belirlediği hedeflere ulaşmanın ve hatta bu hedefleri aşmanın anahtarı olacak.

Signifyd ve Adobe tarafından gerçekleştirilen Latin Amerika'da e-ticaretin ekonomik geleceği araştırmasına göre, bölgede e-ticaret satışları Ekim 2023'e kadar geçen yılın aynı dönemine göre %27 arttı.

Ayrıca Americas Market Intelligence'a göre Meksika'nın e-ticaret pazarı 31 milyar dolar değerindeydi ve 2026 yılına kadar Brezilya e-ticaretinin %17, Meksika'nın ise %33 büyümesi bekleniyor.
 
Üst