Analistler, 2023'ün son çeyreği için kârın 38,9 milyar dolar olacağını tahmin ediyor. Ancak en son üç aylık raporuna göre, o dönemde bu tutarlar 40,1 milyar dolardı; bu, bir önceki yılın aynı dönemine göre %25'lik bir artışı temsil ediyor.
2023 yılının tamamında gelir, 2022 yılının tamamına kıyasla %16 artış göstererek 134,9 milyar dolara ulaştı.
Facebook, holdingin en çok kullanılan platformu olup yalnızca 2023'ün son çeyreğinde 2.110 milyar kişi tarafından kullanıldı ve bu da %6'lık bir artışı temsil ediyor.
Reklamlar şirketin kârında önemli rol oynadı. Yalnızca 4. çeyrekte faaliyet geliri geçen yılın aynı dönemine göre %156 arttı. Yıllık artış ise bir önceki yıla göre yüzde 62 oldu.
Reklam gelirine en fazla katkı sağlayan bölge ise 17 milyar 784 milyon dolarla ABD ve Kanada oldu. Bu bölgeyi 9 milyar 159 milyon dolarla Avrupa, 7 milyar 316 milyon dolarla Asya ve 4 milyar 447 milyon dolarla dünyanın geri kalanı izledi.
2023 yılının tamamında reklam gösterimleri bir önceki yıla göre %28 artarken, reklam başına ortalama fiyat bir önceki yıla göre %9 azaldı.
Bu kazanımlar aynı zamanda yeniden yapılanmasından da kaynaklanmaktadır. 31 Aralık 2023 itibarıyla veri merkezleri, çalışanların işten çıkarılması ve çoğunlukla tesis konsolidasyonuyla ilgili olanlar da dahil olmak üzere çeşitli girişimler tamamlandı.
2023 yılının tamamında gelir, 2022 yılının tamamına kıyasla %16 artış göstererek 134,9 milyar dolara ulaştı.
Facebook, holdingin en çok kullanılan platformu olup yalnızca 2023'ün son çeyreğinde 2.110 milyar kişi tarafından kullanıldı ve bu da %6'lık bir artışı temsil ediyor.
Reklamlar şirketin kârında önemli rol oynadı. Yalnızca 4. çeyrekte faaliyet geliri geçen yılın aynı dönemine göre %156 arttı. Yıllık artış ise bir önceki yıla göre yüzde 62 oldu.
Reklam gelirine en fazla katkı sağlayan bölge ise 17 milyar 784 milyon dolarla ABD ve Kanada oldu. Bu bölgeyi 9 milyar 159 milyon dolarla Avrupa, 7 milyar 316 milyon dolarla Asya ve 4 milyar 447 milyon dolarla dünyanın geri kalanı izledi.
2023 yılının tamamında reklam gösterimleri bir önceki yıla göre %28 artarken, reklam başına ortalama fiyat bir önceki yıla göre %9 azaldı.
Bu kazanımlar aynı zamanda yeniden yapılanmasından da kaynaklanmaktadır. 31 Aralık 2023 itibarıyla veri merkezleri, çalışanların işten çıkarılması ve çoğunlukla tesis konsolidasyonuyla ilgili olanlar da dahil olmak üzere çeşitli girişimler tamamlandı.