González'in bakış açısından, sağlık profesyonellerinin kendilerini genellikle halkın ele almadığı teknik dille ifade ettikleri eklenmiştir. Bu panoramanın sonucu, en çok bilenlerin çevrimiçi olmasıdır. Ve daha az bilen ama daha iyi satılanlar konuşmaya hükmetirler.
Ön taraftaki doktorlar bir çözüm öneriyor
Bu boşlukla yüzleşmek için, “öndeki doktorlar” girişimi, YouTube Health ve Mauricio González arasında bir ittifak. Amaç, sağlık profesyonellerini dijital ortamda güvenilir, anlaşılabilir ve sürdürülebilir içerik yaratmak için eğitmektir.
González, “Etkileyici olmak doktorlarla ilgili değil,” diye açıklıyor González. “Onlara bilgilerini etik, strateji ve yapay zeka gibi modern araçlarla iletmelerini öğretmekle ilgilidir, böylece tıbbi uygulamalarını dijital varlıklarıyla entegre edebilirler.”
Girişim, atölyeler, mentorluk, AI araçları ve etik eğitimi içerir.
González, “Sağlık liderliği bugün sosyal ağlar üzerine kurulmuştur. Eğer orada değilsek, topluma daha bilinçli kararlara yönlendirme fırsatını kaybediyoruz.” Dedi.
Doktorun sağlık profesyonellerinin sosyal ağlarda içerik paylaşma fikrini bulmaları için gerektiği gibi belirttiği teşvik ile ilgili olarak, YouTube, 2007'den beri YouTube Ortakları programı aracılığıyla para kazanma için “yüksek kaliteli” materyali ödüllendirir.
Ochoa'ya göre, bir doktorun kâr etmesi için, sağlık uzmanı olan Equalla'ya ek olarak, kayıtlı kanalına ve son 12 ay içinde en az 1.500 saat kamu üremesine sahip olmalıdır. Bu görselleştirmeler halka açık olmalı ve son 90 gün içinde içerik esas olarak sağlık bilgilerine odaklanmış olmalıdır.
Kanaldaki topluluk yönergelerinde cezalar olmamalı veya bir ilaç şirketi, bir sağlık sigortası tedarikçisi veya bir tıbbi cihaz veya ekipman tarafından işletilmemelidir.
Son olarak, Ochoa ve González, Meksika'daki dijital sağlığın geleceğinin tıbbi bilgi ve etkili iletişim arasındaki boşluğu kapatmak için toplu kapasiteye bağlı olacağını kabul etti.
González, “Doktorlar öne dönmeli, kanıtlarla liderlik etmeli ve dijital konuşmada yer almalı” diyor.
Sağlığın tıklamalarla da karar verildiği bir dönemde, zorluk sadece teknolojik değil, derinden insandır, çünkü bu gerçeği viralite ile adil koşullarda rekabet etmekle ilgilidir.
Ön taraftaki doktorlar bir çözüm öneriyor
Bu boşlukla yüzleşmek için, “öndeki doktorlar” girişimi, YouTube Health ve Mauricio González arasında bir ittifak. Amaç, sağlık profesyonellerini dijital ortamda güvenilir, anlaşılabilir ve sürdürülebilir içerik yaratmak için eğitmektir.
González, “Etkileyici olmak doktorlarla ilgili değil,” diye açıklıyor González. “Onlara bilgilerini etik, strateji ve yapay zeka gibi modern araçlarla iletmelerini öğretmekle ilgilidir, böylece tıbbi uygulamalarını dijital varlıklarıyla entegre edebilirler.”
Girişim, atölyeler, mentorluk, AI araçları ve etik eğitimi içerir.
González, “Sağlık liderliği bugün sosyal ağlar üzerine kurulmuştur. Eğer orada değilsek, topluma daha bilinçli kararlara yönlendirme fırsatını kaybediyoruz.” Dedi.
Doktorun sağlık profesyonellerinin sosyal ağlarda içerik paylaşma fikrini bulmaları için gerektiği gibi belirttiği teşvik ile ilgili olarak, YouTube, 2007'den beri YouTube Ortakları programı aracılığıyla para kazanma için “yüksek kaliteli” materyali ödüllendirir.
Ochoa'ya göre, bir doktorun kâr etmesi için, sağlık uzmanı olan Equalla'ya ek olarak, kayıtlı kanalına ve son 12 ay içinde en az 1.500 saat kamu üremesine sahip olmalıdır. Bu görselleştirmeler halka açık olmalı ve son 90 gün içinde içerik esas olarak sağlık bilgilerine odaklanmış olmalıdır.
Kanaldaki topluluk yönergelerinde cezalar olmamalı veya bir ilaç şirketi, bir sağlık sigortası tedarikçisi veya bir tıbbi cihaz veya ekipman tarafından işletilmemelidir.
Son olarak, Ochoa ve González, Meksika'daki dijital sağlığın geleceğinin tıbbi bilgi ve etkili iletişim arasındaki boşluğu kapatmak için toplu kapasiteye bağlı olacağını kabul etti.
González, “Doktorlar öne dönmeli, kanıtlarla liderlik etmeli ve dijital konuşmada yer almalı” diyor.
Sağlığın tıklamalarla da karar verildiği bir dönemde, zorluk sadece teknolojik değil, derinden insandır, çünkü bu gerçeği viralite ile adil koşullarda rekabet etmekle ilgilidir.