Daha önce baş ağrısı olan şey, bugün Meksika'daki AT&T motorlarından biri

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
“İçimde ne arıyorlardı [AT&T] Telekomünikasyon işini bilen biriydi, ancak özellikle işletme çünkü operatör için bir baş ağrısı olduğu için ”diyor AT&T Meksika'da B2B Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü olarak üç yıldır.

Dikey İşten itibaren 2022'de dengesizdi. Şirketler için bu bölüm, Meksika'ya varışta Nextel'i satın alarak miras alan müşterilerinin önemli bir temeli iş dünyasına ait olmasına rağmen, gelire göre daha fazla harcama yaptı.

Yöneticinin uyguladığı ilk kararlardan biri, şirketin belirli pazarlara yönelik B2B stratejilerini ve hizmetlerini, hangilerini belirtmeden yeniden yapılandırmaktı, çünkü ürünlerin çoğu öngörülen para kazanmaya ulaşmadı. Amaç, AT&T'nin B2B segmentinin, hedefi zaten% 18'e yakın olan toplam satışların% 20'sini temsil etmesidir.

Banda bir röportajda, “Dengeli bir yola sahip olmalıyız. Şirket kırmızı sayılardaydı ve o zamanlar kârlılığını elde etmekti. İlk başta olumsuz sonuçlardan korkmaktan şeylerden kurtulmak karmaşıktı, ancak şu anda bu kararlar bizi olumlu sayılara götürdü.” Dedi.

Telekomünikasyonun işletmeler arası segmenti, toplam ön ödemeli ve faturalı gelirin tamamlayıcı bir unsurudur, çünkü hızlandırılmış teknolojik gelişme, bağlantı hizmetlerinin şirketlerle daha az alakalı olmasına yol açmıştır.

Öte yandan, Nesnelerin İnterneti, Siber Güvenlik, Yapay Zeka (AI), özel ağlar, artırılmış gerçeklik, eğlence, diğerleri arasında B2B'den gelen, daha umut verici bir fırsat olarak yerleştirilir.


Müttefik pazar araştırmalarının tahminlerine göre, telekomünikasyon işletme piyasasının, bu teknolojilerin benimsenmesi ve artan sanayileşme ritmine göre teşvik edilecek% 14.8'lik bir büyüme olan 2030'a kadar 181.350 milyon dolarlık satışa ulaştığı tahmin edilmektedir.

Operatörlerin iş modelindeki ayarlama, bağlantı ağlarının gerçek değerinin hız olmadığını, ancak madencilik şirketi, sağlık, eğitim, enerji, uygulama gelişmeleri, hükümet, hükümet ve küçük ve orta ölçekli işletmeler gibi çeşitli endüstrilerin gerektireceği dijital dönüşüm olduğunu düşünmekten başlar.

Diğer AT&T işletmeleri


AT&T şu anda Puerto Progreso'daki özel ağlar, Yucatán'dan rıhtım ve verandalarda uzaktan vinçler gibi B2B hizmetlerine sahiptir; Ford, Lincoln, Nissan, Infiniti ve Volvo gibi otomobil üreticileriyle ittifak içinde bağlanan araçlar, modellerinin WI -FI erişim noktaları olarak kullanılmasına izin vermek için; Motorola ile bir deneyim; GNP Seguros Stadyumu gibi eğlence sponsorlukları, bu da muhafazanın bağlantısını iyileştirmek için daha fazla anten kurmak anlamına geliyordu.

Şimdiye kadar, B2B'nin odak noktası endüstriyel, imalat ve eğlence dünyasıydı, ancak grup bu dikeyin bir sonraki adımının küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ) olmasını sağlar, çünkü ülkenin gelirinin% 52'sini temsil ettikleri ve 2024'ün sekreterasyonundan% 68,4'ü ürettikleri göz önüne alındığında, büyük bir iş potansiyeli olarak yerleştirilirler.

Bununla birlikte, yönetici, KOBİ'lere işletmeler arası hizmetlerin getirilmesinin karmaşık olduğunu kabul ediyor, çünkü bu işletmeleri banka yapmak için yapılan çabalara rağmen hala dijitalleşme sürecinde.

“Zorluk şimdi süreçleri nasıl basitleştirdiğimizdir, böylece KOBİ müşterinin bir hizmet alabilmesi için bu teklifin ekonomik hizmet avantajları var. Amacım küçük ve orta ölçekli işletmelerin bize kolay satın almak için olması, çünkü şimdiye kadar şirket olarak değil, sadece tüketici olarak hatlar edinmektir” diyor.

Bugün, daha önce bir sorun olarak görülen bölünme, Meksika'da karlılık elde etmek için AT&T'nin güçlü mektuplarından biridir.
 
Üst