Daha büyük ve daha parlak, Hisense Meksika'daki TV'lerin geleceğini böyle görüyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Sektörde tecrübeli bir kişi olarak, aynı zamanda sürekli olarak iyi bir ruh halinde görünen, pazardaki trendleri ve hareketleri bilen, sektör rakamlarını çevik bir şekilde ele alan ve CES 2024 inovasyon girdabının ortasında yer alan bir kişi, sektördeki gelişmeler üzerinde düşünmek için zaman ayırır. Ülkedeki tüketimin geleceği.

“Televizyon egonun sembolü haline geldi” diyor. “'Bak dostum, satın aldığım televizyonu izle' ve insanlar satın aldıkları cihazı gösteriyor.”

Meksika'da özellikle satış dönemlerinde en çok satın alınan elektronik cihazlar arasında televizyonlar yer alıyor. Buen Fin ve Hidalgo, 2024 yılında pazarda daha gelişmiş ve daha büyük ürünlere doğru bir geçiş sürecinin yaşanacağını düşünüyor.

Başlangıç olarak LED televizyonların geçmişte kalmaya başlayacağını ve yerini mini LED'li cihazlara bırakacağını açıklıyor. Bu teknoloji, daha fazla ışık konsantrasyonuna ve daha yüksek çözünürlüğe olanak tanır ve bu da görüntü kalitesini önemli ölçüde artırır.

Sonra boyut var. Şu anda Meksika'da 55 ila 65 inç ekranlar tercih ediliyor ancak bu yıl 75 inç ve üzeri cihazlara geçiş başlayacak.

Hidalgo, “Ölçtüğünüzde bu çok büyük bir değişiklik” diyor. “Örneğin 85 inçlik bir ekrandan 100 inçe çıkmak, sadece 15 inç değil, cihazın %30 daha fazla yüzey alanından bahsediyoruz.”

Bu boyutlardaki bir ekran, dekorasyon konusunda bile zorlu bir mücadeleyi temsil ediyor.

Hidalgo, “Televizyon bir mobilya parçası haline geliyor” diyor. “Tüketiciler zaten tasarım hakkında çok fazla düşünüyor çünkü TV'nin boyutu nedeniyle evin geri kalanıyla iyi görünmesi gerekiyor.”

Hisense'nin CES 2024'te sergilediği televizyonlardan biri bu kaygıyı gidermeyi amaçlıyor. Canvas (İngilizce canvas) olarak anılır, çok incedir, lazer teknolojisi ile farklı ton ve dokularda değiştirilebilir ahşap çerçeve takabilirsiniz. Cihaz aynı zamanda bir tabloyu simüle etmek için sanat eserleriyle önceden yüklenmiş olarak geliyor. Van Gogh'tan Netflix'e sadece bir tuş uzakta.

Hidalgo, ürünlerini karakterize eden lazer teknolojisinden ve tüketicilerin Çinli şirketten değer vermeye başladığı kaliteden yararlanan CES 2024'ün, Hisense Meksika için pazardaki bu geçiş için başlangıç noktasını temsil ettiğini garanti ediyor.

“Bu yıl, 2023'ten bu yana piyasaya sürdüğümüz lazer TV ve mini LED'ler gibi bu teknolojilerin çoğunun konsolidasyonu olacak” diyor. “CES 2024, Hisense'nin büyük boyutları, birinci sınıf teknolojiyi tüm Meksikalı tüketiciler için erişilebilir ve doğru fiyatla birleştirmeye çalıştığı dönüm noktasını işaret ediyor”

Hidalgo, bu zorluğun arkasında tüketicilerin beğenisinde yer edinmiş modellerin artan üretiminin endüstriyel desteğinin bulunduğunu garanti ediyor.

Kendisi, Hisense'nin halihazırda Meksika'da en çok televizyon satışı yapan ikinci şirket olduğunu ve diğer cihazlarının, özellikle de buzdolaplarının da geleneksel olarak karmaşık bir pazarda kendilerine yer edindiğini doğruluyor.

Meksika'daki bahis, Monterrey'deki fabrikaya yapılan 250 milyon dolarlık yatırımın yanı sıra Çinli markanın 7 yıl önce satın aldığı Rosarito, Baja California'daki üretim kapasitesinin de yüzde 30 artmasıyla büyüdü. Sharp'tan.

Hidalgo'nun övündüğü fabrika, satın alındığı yıl 500 bin televizyon üretirken, geçen yılın sonunda 8,5 milyona çıktı.

“Kanada'dan Patagonya'ya kadar görülen televizyonlar üretiyoruz” diyor. “Ama yine de, daha fazlasını yapmak istiyoruz.”
 
Üst