Dolandırıcı Bildirim
Bu makale bu nedenle İngilizce olarak mevcuttur. Yayınlamadan önce teknik yardım ve editoryal revizyon ile çevrildi.
Bir daha gösterme.
Cisco şimdiye kadar çok sayıda AIS konuştuktan sonra, ancak birkaç somut çözüm gösterdikten sonra, şimdi yapay zeka tuvaliyle ilginç bir yaklaşım var. Live House Fuarı'nın açılış konuşmasında, ağ problemlerinin otomatik olarak çözülmesi için yapay bir zeka ajanı vardı, bu da bir ağ probleminin farklı veri kaynakları ile temel nedenini (ana nedeni) analiz etti, çözümleri uyguladı ve insan serbest bırakıldıktan sonra bunları uyguladı ve daha sonra çözümün etkinliğini doğruladı.
Tuvalin arkasında, ağ yöneticisinin bir konuşma yapabileceği ve bir ajan olarak hizmet vermesi gereken yapay zeka asistanına sahip web tabanlı bir gösterge paneli var. Tanı ile yol açar ve canlı telemetri ve ağ uzmanlarının deneyimine dayanan aracın kullanıcısı ile kararlar ve çözümler alır.
Sorunların çözülmesinin temeli, özel amaçla uzmanlaşmış Deep Cisco Network modeli adı verilen bir LLM sağlar. Cisco'ya göre, 40 milyondan fazla jetonla eğitildi ve uzmanlar 3000'den fazla akıl yürütme ile katkıda bulundu ve her mantıksal seviyeyi yorumladı ve dikkatle doğruladı. Özellikle, üretici çözünmüş problemlerden öğrenmek için Teknik Yardım Merkezi (CT) bilgisini kullanır.
Gösterge tablosu için ağ verileri, bulut, güvenlik araçlarından, gözlemlenebilirlik ve işbirliği platformları en eksiksiz görüntüyü elde etmek için kullanılmalıdır. Cisco, telemetri verileri elde eden ve ağda potansiyel hatalar sunan ve çözüm öneren farklı ajanların etkileşimini çözer. Ürünler, yapay zeka yazılımı ve Cisco platformu başkan yardımcısı DJ Sampath, “Temsilcinin yapay zekası köşede,” dedi.
(Resim: Cisco)
Pratik örnekte AI tuval
Örneğin, Cisco AI Canvas Asistanında bilet numarasıyla girilen açık servis bileti gösterdi. Bu nedenle AI tuvali, belirli sorunu yakalamak için ServiceNow'dan hizmetlerin içeriğini tasarladı. Bu nedenle referans, binlerce insan olan Meraki'nin bulut platformlarının verilerine atıfta bulundu ve bunları derin ağ modelini kullanarak analiz etti. Böylece AI tuval yavaş yavaş çeşitli widget ve grafiklerle bir gösterge paneli oluşturmaya başladı ve farklı platformlarla ilgili sonuçlar gösterdi.
Meraki'nin gösterge tablosundan, bir Meraki-MX-Firewall'dan daha büyük bir paket kaybı meydana geldi, Splunk TCP portss'larındaki artışa bir mesaj verdi ve Milleyeyes yolunun gösterimi, paketlerin kaybının meydana geldiği, yani aşırı WAN bağlantısının meydana geldiği özel noktayı gösterdi. Şirketin bulut kritik bir uygulaması için darboğazdan kaçınmak için araç, güvenlik duvarında SD-WAN'da bir QoS kılavuzunun uygulanmasını önerdi. Adam onu serbest bırakmak zorunda kaldı, tuval API tarafından Meraki platformundaki değişikliği bağımsız olarak gerçekleştirdi ve daha sonra binlerce kişi aracılığıyla kaliteyi doğruladı.
Süreçsiz süreç, farklı çözümlerin gösterge tablosu, sistem yöneticisinin asistan tarafından kararlara entegrasyonu ve çözüme hızı arasında bir değişiklik olmadan ikna olmuştur. Buna ek olarak, Cisco, sorunların işbirlikçi bir şekilde çözülmesinde diğer insanlara nasıl danışılabileceğini gösterdi ve sorunların çözümünün bazı sistem yöneticilerinin ihmal etmeyi sevdiği bir parmak yerine bir takım sporu olduğunu vurguladı.
İnsanlar tarafından kontrol
Cisco, AI tuvalinin işletim personelinin yerini almaması gerektiğini, aynı zamanda sadece desteklemesi gerektiğini vurguluyor. İnsanlar tüm süreçlerin kurallara uygun olmasını sağlamak için her zaman sürecin bir parçası olmalıdır. Cisco, örneğin kullanılan verilerin kaynağı hakkında anlaşılabilir bilgilerle her aşamada şeffaflığın altını çizmektedir. Merkezi Fikir: Tuvalin tekrarlayan ve ayrıntılı görevleri üst elden çekilirken, karar verme nihai karar hala insanlarda.
Uzun vadede, kritik süreçlerin kritik durumlardaki insanların daha hızlı hatalar yapmasına izin vermek için ajana dayalı sistemlere göre otomasyondan yararlanabileceği görülmektedir. Cisco, otonom ajanlar tam uyumlu olarak karar verme yetkileri almadan önce çalışanların testler yapmaları ve gelecekte pasajları serbest bırakmaları gerektiğini öngörüyor. IX ile yapılan konuşmada, üretici, dahili ikilinin çözümüne dayanarak, ajanların kimlikleri için otantik muhabirleri izlemek, yetkilerini izlemek ve faaliyetlerini izlemek için temsilciler için devredilen ayrıcalıklar için bir yaklaşım olduğunu belirtti.
(Fo)
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir Haberler+ paketine ihtiyacınız var. Şimdi yükümlülük olmadan bir hafta deneyin – yükümlülük olmadan!
Bu makale bu nedenle İngilizce olarak mevcuttur. Yayınlamadan önce teknik yardım ve editoryal revizyon ile çevrildi.
Bir daha gösterme.
Cisco şimdiye kadar çok sayıda AIS konuştuktan sonra, ancak birkaç somut çözüm gösterdikten sonra, şimdi yapay zeka tuvaliyle ilginç bir yaklaşım var. Live House Fuarı'nın açılış konuşmasında, ağ problemlerinin otomatik olarak çözülmesi için yapay bir zeka ajanı vardı, bu da bir ağ probleminin farklı veri kaynakları ile temel nedenini (ana nedeni) analiz etti, çözümleri uyguladı ve insan serbest bırakıldıktan sonra bunları uyguladı ve daha sonra çözümün etkinliğini doğruladı.
Tuvalin arkasında, ağ yöneticisinin bir konuşma yapabileceği ve bir ajan olarak hizmet vermesi gereken yapay zeka asistanına sahip web tabanlı bir gösterge paneli var. Tanı ile yol açar ve canlı telemetri ve ağ uzmanlarının deneyimine dayanan aracın kullanıcısı ile kararlar ve çözümler alır.
Sorunların çözülmesinin temeli, özel amaçla uzmanlaşmış Deep Cisco Network modeli adı verilen bir LLM sağlar. Cisco'ya göre, 40 milyondan fazla jetonla eğitildi ve uzmanlar 3000'den fazla akıl yürütme ile katkıda bulundu ve her mantıksal seviyeyi yorumladı ve dikkatle doğruladı. Özellikle, üretici çözünmüş problemlerden öğrenmek için Teknik Yardım Merkezi (CT) bilgisini kullanır.
Gösterge tablosu için ağ verileri, bulut, güvenlik araçlarından, gözlemlenebilirlik ve işbirliği platformları en eksiksiz görüntüyü elde etmek için kullanılmalıdır. Cisco, telemetri verileri elde eden ve ağda potansiyel hatalar sunan ve çözüm öneren farklı ajanların etkileşimini çözer. Ürünler, yapay zeka yazılımı ve Cisco platformu başkan yardımcısı DJ Sampath, “Temsilcinin yapay zekası köşede,” dedi.

(Resim: Cisco)
Pratik örnekte AI tuval
Örneğin, Cisco AI Canvas Asistanında bilet numarasıyla girilen açık servis bileti gösterdi. Bu nedenle AI tuvali, belirli sorunu yakalamak için ServiceNow'dan hizmetlerin içeriğini tasarladı. Bu nedenle referans, binlerce insan olan Meraki'nin bulut platformlarının verilerine atıfta bulundu ve bunları derin ağ modelini kullanarak analiz etti. Böylece AI tuval yavaş yavaş çeşitli widget ve grafiklerle bir gösterge paneli oluşturmaya başladı ve farklı platformlarla ilgili sonuçlar gösterdi.
Meraki'nin gösterge tablosundan, bir Meraki-MX-Firewall'dan daha büyük bir paket kaybı meydana geldi, Splunk TCP portss'larındaki artışa bir mesaj verdi ve Milleyeyes yolunun gösterimi, paketlerin kaybının meydana geldiği, yani aşırı WAN bağlantısının meydana geldiği özel noktayı gösterdi. Şirketin bulut kritik bir uygulaması için darboğazdan kaçınmak için araç, güvenlik duvarında SD-WAN'da bir QoS kılavuzunun uygulanmasını önerdi. Adam onu serbest bırakmak zorunda kaldı, tuval API tarafından Meraki platformundaki değişikliği bağımsız olarak gerçekleştirdi ve daha sonra binlerce kişi aracılığıyla kaliteyi doğruladı.
Süreçsiz süreç, farklı çözümlerin gösterge tablosu, sistem yöneticisinin asistan tarafından kararlara entegrasyonu ve çözüme hızı arasında bir değişiklik olmadan ikna olmuştur. Buna ek olarak, Cisco, sorunların işbirlikçi bir şekilde çözülmesinde diğer insanlara nasıl danışılabileceğini gösterdi ve sorunların çözümünün bazı sistem yöneticilerinin ihmal etmeyi sevdiği bir parmak yerine bir takım sporu olduğunu vurguladı.
İnsanlar tarafından kontrol
Cisco, AI tuvalinin işletim personelinin yerini almaması gerektiğini, aynı zamanda sadece desteklemesi gerektiğini vurguluyor. İnsanlar tüm süreçlerin kurallara uygun olmasını sağlamak için her zaman sürecin bir parçası olmalıdır. Cisco, örneğin kullanılan verilerin kaynağı hakkında anlaşılabilir bilgilerle her aşamada şeffaflığın altını çizmektedir. Merkezi Fikir: Tuvalin tekrarlayan ve ayrıntılı görevleri üst elden çekilirken, karar verme nihai karar hala insanlarda.
Uzun vadede, kritik süreçlerin kritik durumlardaki insanların daha hızlı hatalar yapmasına izin vermek için ajana dayalı sistemlere göre otomasyondan yararlanabileceği görülmektedir. Cisco, otonom ajanlar tam uyumlu olarak karar verme yetkileri almadan önce çalışanların testler yapmaları ve gelecekte pasajları serbest bırakmaları gerektiğini öngörüyor. IX ile yapılan konuşmada, üretici, dahili ikilinin çözümüne dayanarak, ajanların kimlikleri için otantik muhabirleri izlemek, yetkilerini izlemek ve faaliyetlerini izlemek için temsilciler için devredilen ayrıcalıklar için bir yaklaşım olduğunu belirtti.
(Fo)
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir Haberler+ paketine ihtiyacınız var. Şimdi yükümlülük olmadan bir hafta deneyin – yükümlülük olmadan!