Biggiler, “Hasta olmasalar bile insanlara eşlik etmek istiyoruz. Yaşamın her aşamasına uyum sağlayan dijital sağlık üzerine bahse gireriz. Bu hizmetleri, hepsi bir cep telefonundan doktorların bile olmadığı kırsal alanlarda kullandığınızı hayal edin.” Dedi.
Platforma olan güven, Banorte, AT&T ve AION gibi şirketlerin titiz güvenlik denetimlerinin geçmesini sağlar. Aynı zamanda, sağlık teknolojisi firması, tüm doktorlarının kötü praksisinin başlıklarını, kartlarını ve sigortasını doğrular ve 7/24 destek sistemi altında çalışır. Hepsi zorlu, çok kuşaklı ve dijital bir kullanıcıya hizmet etmek için tasarlanmıştır.
Ancak bu dürtü bu markaya özel değil. HealthTech Meksika'ya göre, Dijital Sağlık, Radar 2023 raporuna göre, ülkedeki daha fazla teknolojik yatırım alanlarından birini%300'den fazla temsil ediyor. Buna ek olarak, bu ajans 2025 yılında Dünya HealthTech pazarının değerinin 660.000 milyon dolara ulaştığını tahmin ediyor.
Meksika'da en yüksek büyüme kategorileri, 2018'den bu yana dört katına çıkan telekkonma ve tıbbi platformların, özellikle de işverenler tarafından verilenler sayesinde 3.5 kez büyüyen dijital tıbbi tariftir.
Sayı sadece bir B2B şeması ve sigortacılarla çalışır, bu da sözcüye göre tasarruflara izin verir. Ayrıca, Beyaz Brand'da çalışıyorlar, şirketlerin platformu imajlarıyla kişiselleştirmelerine izin veriyorlar, teklifi işbirlikçilerinin veya sigortalılarının özel ihtiyaçlarına uyarlıyorlar.
Biggiler, “Şirketlere sağladığımız her şey anonimleştirildi. Size çalışanlarının% 35'inin uyku sorunları olduğunu veya kaygı istişareleri olduğunu, ancak asla kimlikleri paylaşmadıklarını söylüyoruz.” Diyor.
Şirketler tarafından en çok talep edilen hizmetler arasında, NOM 035'in yükümlülükleri ve tükenmişliğin artan farkındalığı ile desteklenen psikolojik dikkat bulunmaktadır.
Yöneticiyi özetliyor “Çevrimiçi vakaların% 90'ını çözmek hastalar, sigortacılar ve şirketler için bir kazan-kazan.”
Gelecekte, Grand View Research'e göre, şirketler verilerin düzenlenmesini ve korunmasını ihmal etmeden bu tür daha kişiselleştirilmiş hizmetleri yapmak için ustaca olmalıdır.
Şu anda Meksika'da, dijital çözümlerin benimsenmesini ve verimli ve güvenli tıbbi bakımı garanti altına almak için hastanelerde ve kliniklerde teknolojik altyapının iyileştirilmesi yoktur.
Platforma olan güven, Banorte, AT&T ve AION gibi şirketlerin titiz güvenlik denetimlerinin geçmesini sağlar. Aynı zamanda, sağlık teknolojisi firması, tüm doktorlarının kötü praksisinin başlıklarını, kartlarını ve sigortasını doğrular ve 7/24 destek sistemi altında çalışır. Hepsi zorlu, çok kuşaklı ve dijital bir kullanıcıya hizmet etmek için tasarlanmıştır.
Ancak bu dürtü bu markaya özel değil. HealthTech Meksika'ya göre, Dijital Sağlık, Radar 2023 raporuna göre, ülkedeki daha fazla teknolojik yatırım alanlarından birini%300'den fazla temsil ediyor. Buna ek olarak, bu ajans 2025 yılında Dünya HealthTech pazarının değerinin 660.000 milyon dolara ulaştığını tahmin ediyor.
Meksika'da en yüksek büyüme kategorileri, 2018'den bu yana dört katına çıkan telekkonma ve tıbbi platformların, özellikle de işverenler tarafından verilenler sayesinde 3.5 kez büyüyen dijital tıbbi tariftir.
Sayı sadece bir B2B şeması ve sigortacılarla çalışır, bu da sözcüye göre tasarruflara izin verir. Ayrıca, Beyaz Brand'da çalışıyorlar, şirketlerin platformu imajlarıyla kişiselleştirmelerine izin veriyorlar, teklifi işbirlikçilerinin veya sigortalılarının özel ihtiyaçlarına uyarlıyorlar.
Biggiler, “Şirketlere sağladığımız her şey anonimleştirildi. Size çalışanlarının% 35'inin uyku sorunları olduğunu veya kaygı istişareleri olduğunu, ancak asla kimlikleri paylaşmadıklarını söylüyoruz.” Diyor.
Şirketler tarafından en çok talep edilen hizmetler arasında, NOM 035'in yükümlülükleri ve tükenmişliğin artan farkındalığı ile desteklenen psikolojik dikkat bulunmaktadır.
Yöneticiyi özetliyor “Çevrimiçi vakaların% 90'ını çözmek hastalar, sigortacılar ve şirketler için bir kazan-kazan.”
Gelecekte, Grand View Research'e göre, şirketler verilerin düzenlenmesini ve korunmasını ihmal etmeden bu tür daha kişiselleştirilmiş hizmetleri yapmak için ustaca olmalıdır.
Şu anda Meksika'da, dijital çözümlerin benimsenmesini ve verimli ve güvenli tıbbi bakımı garanti altına almak için hastanelerde ve kliniklerde teknolojik altyapının iyileştirilmesi yoktur.