Cep güzellik danışmanı ister misiniz? L'Oréal'de sizin için bir tane olacak

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Fransız holding, CES 2024'teki ana yeniliklerinden biri olarak, bir tür sohbet robotu gibi çalışan, görüntüleri gerçek zamanlı olarak analiz eden ve cilt ve saçın güzellik ve bakım ipuçlarıyla ilgili yazılı veya sesli soruları yanıtlayan bir uygulama olan Beauty Genius'u tanıttı.

L'Oréal'in küresel CEO'su Nicolas Hieronimus, tüketici teknolojisi dünyasının en önemli etkinliklerinden biri olan CES 2024'teki açılış konuşmasında uygulamayı tanıttı. Yönetici, Fransa'dan 11 saatlik bir yolculuktan sonra telefonunu aldı ve chatbot'a cildinin durumunu iyileştirmek için ne kullanabileceğini sordu.

Cihaz, saniyeler içinde cildinizin analizini yaptı, kuruluk belirtileri olan alanları ve diğer sorunları vurguladı ve ardından ekrana tek bir dokunuşla çevrimiçi olarak satın alınabilecek hyaluronik serum da dahil olmak üzere iki ürün önerdi. Uygulama, beklenmedik bir anda Hieronimus'a, yönetici ve izleyicilerin kahkahaları arasında reddettiği saçıyla ilgili önerilerde bulunmaya devam etti.

Beauty Genius, akne tedavisi analizi ve güzellik profesyonellerinin cilt tiplerini belirlemek için kullandığı diğer cihazlar da dahil olmak üzere diğer ürünlerde halihazırda uygulanan bir teknoloji olan yapay zekanın uygulanmasında şirket tarafından atılan yeni bir adımdır. Ancak şirketin henüz lansman tarihi vermediği yeni uygulama, bu tür çözümleri çok daha geniş bir kitleye ulaştıracak.

Uygulama, gerçek zamanlı teşhisler ve tedavi önerileri yapmak için dermatologlar tarafından açıklamalı 150.000'den fazla fotoğraf içeren L'Oréal'in görsel kütüphanesine erişime sahip.

Ayrıca Beauty Genius ile kullanıcılar, duruma, zamana ve cilt tonlarına göre renk ve stil öneren bir makyaj danışmanına da sahip olacak.

Şirketin genel müdür yardımcısı Barbara Lavernos, bir videoda uygulamanın CES'te yaptığı gibi bir sunum için ideal ürünleri nasıl önerdiğini gösterdi ve sonuçları güçlendirmek için telefon ekranında nihai sonucu görebildiğini gösterdi. AI sayesinde herhangi bir makyaj yapmadan önce yüzünüze bakın.

Peki bu sonuca ulaşmak için makyajı nasıl uygulayacağınızı bilmiyorsanız ne olur? Uygulama, efekti elde etmek için öğretici videolar önerir.

Sürdürülebilir satın alma


Barbara Lavernos ayrıca L'Oréal'in su tasarrufu çözümlerinde uzmanlaşmış İsviçreli startup Gjosa'yı satın aldığını da duyurdu.

Gjosa ve L'Oréal yakın zamanda iş birliği yaptı; bunlardan biri, %69'a kadar su tasarrufu sağlamak için hava ve hidrolik parçalama teknolojisini kullanan saç duşu.

Cihaz, Fransız holdinginin bu yıl CES'te sunduğu ve Tüketici Teknolojileri Birliği tarafından takdir edildiği en önemli yeniliklerden biri.

Satın almayla birlikte Lavernos, L'Oréal'in bugün bir öncelik olan ve her türden tüketiciye odaklanan sürdürülebilir ürünler teklifini güçlendireceğini belirtti.
 
Üst