“Affinity ve Canva birlikte, profesyonellere işleri ihtiyaç duydukları kadar ayrıntılı bir şekilde yürütme ve bu içeriği ekiplerinin ve izleyicilerinin diğer alanlarına ölçeklendirme fırsatını temsil ediyor” diye belirtiyor ve bunun analistler için aynı zamanda daha büyük sonuçlar üretme fırsatını da beraberinde getirdiğini ekliyor yayıncılık ve dijital tasarım endüstrisindeki rekabet.
Platform Mart ayının sonunda Canva tarafından satın alındı. İşlem Affinity'nin sırasıyla Illustrator, Photoshop ve InDesign'ın sunduklarına oldukça yakın olan Designer, Photo ve Publisher gibi farklı ürünlerini içeriyordu.
TechCrunch tarafından onaylanan verilere göre, işlemin değeri 380 milyon dolar olarak belirlendi ve bu işlem, uzun süredir Adobe ve ürünlerinin hakimiyetinde olan dijital tasarım alanındaki rekabeti sıkılaştırmayı amaçlıyor.
Şirket, satın alma duyurusunun ardından şunları söyledi: “Canva'daki son on yılımız büyük ölçüde tasarım eğitimi almayan çalışanların %99'una odaklanmış olsa da, dünyayı tasarım konusunda gerçek anlamda güçlendirmek aynı zamanda profesyonel tasarımcıları da güçlendirmek anlamına geliyor.”
Bu nedenle Constellation Research analistlerinden Ray Wang, bu ittifakın Canva'nın özellikle Adobe ile rekabet etmesine olanak tanıyacağını, çünkü o zamana kadar bu şirketle “karşılaşabilecek daha karmaşık yeteneklere sahip ürünler” bulunmadığını belirtiyor.
Adams, “Affinity ile Canva arasındaki iş birliğinin, tasarımda şu anda ayrı olan iki farklı dünya (uzmanlar ve acemiler) arasında köprüler oluşturmaya yönelik gerçek potansiyeli gördük” diye altını çiziyor Adams.
Canva CEO'su Melanie Parks ise Expansión'a, bu satın almanın tasarım alanında işlerinde belirli ihtiyaçları karşılamaya çalışan kullanıcılara daha fazla alternatif sunma amacını taşıdığını söyledi.
Affinity'yi Adobe araçlarıyla karşılaştırıldığında daha çekici kılan ana özelliklerden birinin, yazılım için tek seferlik satın alma olması, Photoshop, Lightroom veya InDesign durumunda ise ödeme yapmanız gerektiği unutulmamalıdır. aylık abonelik.
Canva'nın satın alınmasının ardından birçok uzman, Affinity'nin aynı zamanda ödeme yapmanız gereken bir yazılıma dönüşme olasılığı konusunda endişelerini dile getirdi; Ancak Adams, bu iş modelinin değişmeyeceğini ve tek seferlik ödeme uygulaması olmaya devam edeceğini doğruladı.
Platform Mart ayının sonunda Canva tarafından satın alındı. İşlem Affinity'nin sırasıyla Illustrator, Photoshop ve InDesign'ın sunduklarına oldukça yakın olan Designer, Photo ve Publisher gibi farklı ürünlerini içeriyordu.
TechCrunch tarafından onaylanan verilere göre, işlemin değeri 380 milyon dolar olarak belirlendi ve bu işlem, uzun süredir Adobe ve ürünlerinin hakimiyetinde olan dijital tasarım alanındaki rekabeti sıkılaştırmayı amaçlıyor.
Şirket, satın alma duyurusunun ardından şunları söyledi: “Canva'daki son on yılımız büyük ölçüde tasarım eğitimi almayan çalışanların %99'una odaklanmış olsa da, dünyayı tasarım konusunda gerçek anlamda güçlendirmek aynı zamanda profesyonel tasarımcıları da güçlendirmek anlamına geliyor.”
Bu nedenle Constellation Research analistlerinden Ray Wang, bu ittifakın Canva'nın özellikle Adobe ile rekabet etmesine olanak tanıyacağını, çünkü o zamana kadar bu şirketle “karşılaşabilecek daha karmaşık yeteneklere sahip ürünler” bulunmadığını belirtiyor.
Adams, “Affinity ile Canva arasındaki iş birliğinin, tasarımda şu anda ayrı olan iki farklı dünya (uzmanlar ve acemiler) arasında köprüler oluşturmaya yönelik gerçek potansiyeli gördük” diye altını çiziyor Adams.
Canva CEO'su Melanie Parks ise Expansión'a, bu satın almanın tasarım alanında işlerinde belirli ihtiyaçları karşılamaya çalışan kullanıcılara daha fazla alternatif sunma amacını taşıdığını söyledi.
Affinity'yi Adobe araçlarıyla karşılaştırıldığında daha çekici kılan ana özelliklerden birinin, yazılım için tek seferlik satın alma olması, Photoshop, Lightroom veya InDesign durumunda ise ödeme yapmanız gerektiği unutulmamalıdır. aylık abonelik.
Canva'nın satın alınmasının ardından birçok uzman, Affinity'nin aynı zamanda ödeme yapmanız gereken bir yazılıma dönüşme olasılığı konusunda endişelerini dile getirdi; Ancak Adams, bu iş modelinin değişmeyeceğini ve tek seferlik ödeme uygulaması olmaya devam edeceğini doğruladı.