Ayrıca bu stratejinin şirketin geleceği üzerinde de bir etkisi olduğuna dikkat çekti, çünkü bu sayede diğer platform kullanıcılarının marka değerini artırmak için Xbox'a daha fazla ilgi duyacağına inanıyor. Aynı şekilde bu oyunların başka platformlara da ulaşmasının, diğerlerinin henüz gelmediği anlamına gelmemesi gerektiğini belirtti.
Xbox'ta yeni bir aşama başlayabilir
Ancak Xbox'ın platformlar arası stratejisi, Xbox stüdyoları tarafından geliştirilen daha fazla oyunu diğer platformlara getirme planı olduğu bildirilen CEO Satya Nadella gibi Microsoft'un üst düzey yöneticileri tarafından iyi karşılandı.
Windows Central gazetecisi Jez Corden'in raporlarına göre Microsoft lideri, ana odağı Xbox'ın her oyundan elde edilen karı en üst düzeye çıkarmak için çok platformlu bir şirket olması olan “Latitude” girişimini başlatmayı düşünüyor.
Raporda “PlayStation için planlanan daha fazla Microsoft oyununun halihazırda geliştirilme aşamasında olduğu” belirtiliyor. Gazeteci, en azından şimdilik, kullanıcıların kesinlikle bekleyeceği potansiyel olarak bariz oyunlar olduğunu belirtti.
Nadella'nın kendisinin de “oyuncuları bulundukları yerde bulma” stratejisini vurguladığını belirtmek gerekir; zira bu, onların, Nisan ayının başında Xbox'ın yedi oyununun yer aldığı Sony gibi platformlarda olumlu sonuçlar elde etmelerine bile olanak tanıdı. PlayStation Store'daki en çok satanlar listesi. Yatırımcılarına “Diğer yayıncılardan daha fazlası” dedi.
Ancak şu ana kadar şirketten Xbox için gerçek planları ortaya koyan resmi bir açıklama gelmedi; Microsoft'un verilerine göre Activision Blizzard'ı satın aldıktan sonra gelirini artırmasına rağmen daha az Xbox Series X/S konsolu satan bir sektör. finansal rapor.
WSJ'ye göre Call of Duty Game Pass'e geliyor
Öte yandan Microsoft'un stratejisindeki en büyük kalelerden biri abonelik hizmetidir. Oyun KartıKullanıcılar aylık bir ödeme karşılığında çok çeşitli oyunları lansmanlarının ilk gününden itibaren oynayabilecekleri yer.
Microsoft rakamlarına göre, Xbox Game Pass Core (eski adıyla Xbox Live Gold) üyeleri de dahil olmak üzere 34 milyon abone ve video oyunları, Microsoft'un Windows'un da ötesinde üçüncü büyük işidir.
Bu göz önüne alındığında Microsoft, bir sonraki taksitini eklemeyi düşünüyor. Call of Duty'den Game Pass'e Wall Street Journal'ın bir raporuna göre şirkette bu kararın oyunun genel satışlarını etkileyeceğine dair endişeler olmasına rağmen hizmete daha fazla oyuncu çekmek.
Oyunun piyasaya sürülmesi önümüzdeki Ekim ayında planlanıyor ve diğer yıllardaki performansına bakılırsa tanesi 70 dolardan yaklaşık 20 milyon kopya satması normal. Bu baskıda hikayenin Körfez Savaşı'nda geçmesi bekleniyor.
Xbox'ta yeni bir aşama başlayabilir
Ancak Xbox'ın platformlar arası stratejisi, Xbox stüdyoları tarafından geliştirilen daha fazla oyunu diğer platformlara getirme planı olduğu bildirilen CEO Satya Nadella gibi Microsoft'un üst düzey yöneticileri tarafından iyi karşılandı.
Windows Central gazetecisi Jez Corden'in raporlarına göre Microsoft lideri, ana odağı Xbox'ın her oyundan elde edilen karı en üst düzeye çıkarmak için çok platformlu bir şirket olması olan “Latitude” girişimini başlatmayı düşünüyor.
Raporda “PlayStation için planlanan daha fazla Microsoft oyununun halihazırda geliştirilme aşamasında olduğu” belirtiliyor. Gazeteci, en azından şimdilik, kullanıcıların kesinlikle bekleyeceği potansiyel olarak bariz oyunlar olduğunu belirtti.
Nadella'nın kendisinin de “oyuncuları bulundukları yerde bulma” stratejisini vurguladığını belirtmek gerekir; zira bu, onların, Nisan ayının başında Xbox'ın yedi oyununun yer aldığı Sony gibi platformlarda olumlu sonuçlar elde etmelerine bile olanak tanıdı. PlayStation Store'daki en çok satanlar listesi. Yatırımcılarına “Diğer yayıncılardan daha fazlası” dedi.
Ancak şu ana kadar şirketten Xbox için gerçek planları ortaya koyan resmi bir açıklama gelmedi; Microsoft'un verilerine göre Activision Blizzard'ı satın aldıktan sonra gelirini artırmasına rağmen daha az Xbox Series X/S konsolu satan bir sektör. finansal rapor.
WSJ'ye göre Call of Duty Game Pass'e geliyor
Öte yandan Microsoft'un stratejisindeki en büyük kalelerden biri abonelik hizmetidir. Oyun KartıKullanıcılar aylık bir ödeme karşılığında çok çeşitli oyunları lansmanlarının ilk gününden itibaren oynayabilecekleri yer.
Microsoft rakamlarına göre, Xbox Game Pass Core (eski adıyla Xbox Live Gold) üyeleri de dahil olmak üzere 34 milyon abone ve video oyunları, Microsoft'un Windows'un da ötesinde üçüncü büyük işidir.
Bu göz önüne alındığında Microsoft, bir sonraki taksitini eklemeyi düşünüyor. Call of Duty'den Game Pass'e Wall Street Journal'ın bir raporuna göre şirkette bu kararın oyunun genel satışlarını etkileyeceğine dair endişeler olmasına rağmen hizmete daha fazla oyuncu çekmek.
Oyunun piyasaya sürülmesi önümüzdeki Ekim ayında planlanıyor ve diğer yıllardaki performansına bakılırsa tanesi 70 dolardan yaklaşık 20 milyon kopya satması normal. Bu baskıda hikayenin Körfez Savaşı'nda geçmesi bekleniyor.