Uluslararası Ticaret Komisyonu'na göre, Uluslararası Ticaret Komisyonu'ndan elde edilen veriler, Meksika'da elektronik ürün ithalatının 2019'da 86.000 milyon dolardan 2023'te 103.000 milyona yükseldiğini, yani uluslararası ticaret komisyonuna göre toplam elektronik ürün ithalatının yaklaşık% 18'ini temsil ettiğini gösteriyor.
2023'te 146.000 milyon doları olan Çin'den sonra Amerika Birleşik Devletleri'nde en büyük elektronik ürün ithalat kaynağıdır.
Bu potansiyelin örneği, Meksika'nın Hins'in ülkede büyümeyi başardığı şeydir. 13 yıl önce ülkeye gelmesinden bu yana, şirket Tijuana, Rosarito'da iki fabrika açtı ve yedi yıl önce yılda 9.5 milyon televizyon üretimi için 500.000 televizyon üretiminden geçti.
“Tijuana tesisinde üretilen şey yerel tüketim için% 20 iken, geri kalan kişi bölgede uçtan uca gider, ancak çoğunluğun ABD ve Kanada için olduğu doğrudur. Ancak, ülkedeki yatırımlarımız uzun vadede, ”diyor bir röportajda Hins Mexico CEO'su Antonio Hidalgo.
Monterrey'de şimdiye kadar yarı üretim olan başka bir bitki var, ancak odak noktası cihaz yapmak.
Foxconn televizyonlarına ek olarak, yarı iletken şirket son yıllarda Meksika'daki fabrikaların inşası hakkında çarpıcı reklamlar yaptı. Singapur merkezli elektronik cihaz ve ürün sözleşmesi ile üretici Flex, Jalisco'daki Meksika eyaletinin en büyük ihracatçısı olduğunu iddia ediyor.
Bir OEC dünya raporu, Çin televizyonlarında 2022'de ABD'de 24.3 milyar ithalat sağladığını ve ardından Meksika'yı 14.1 milyar ile izlediğini gösteriyor.
LCD paneller söz konusu olduğunda, en büyük ihracatçı Japonya, Meksika ise bu segmentte altıncı sırada yer alıyor.
IDC altyapı analisti Alberto Arellano'ya göre, Çin'in teknoloji ürünlerine tarifelerin uygulanması ile yanıtı ve Meksika'ya uygulanan tarifeler, bu tür ürünlerde%20'ye kadar bir artışı temsil edebilir. Ve bu fiyat artışı kesin değil.
Reuters'e göre, ticari gruplar, akademisyenler ve hatta Dünya Ticaret Örgütü Başkanı, Trump tarifeleri tarafından desteklenen ticaret savaşlarının küresel ticareti durdurabileceği ve tüketicilerin fiyatlarını artırabileceği konusunda uyarıyor.
Seçim kampanyası sırasında Trump, Çin için% 60'a kadar ve diğer tüm ithalatlar için% 10'luk tarifeler hakkında konuştu. Ancak bir CTA raporuna göre, Çin'e% 60'lık bir tarife Amerikalı tüketicilere büyük bir darbe olacak.
Bilgisayar fiyatları ve tabletler%45, video oyunu%40'a kadar ve akıllı telefonları%26'ya kadar artırabilir. CTA'ya göre bu, bir akıllı telefonun ortalama fiyatında 213 dolarlık bir artış.
CTA genel müdürü Gary Shapiro, “Üniter satışları etkileyecek, yani her ürünün fiyatı önemli ölçüde artacaktır.” Dedi.
Buna ek olarak, birkaç hafta önce Donald Trump, AB'ye giren yarı iletkenlere AI, elektrik ve daha fazla elektronik otomobilin geliştirilmesinde fiyatı artırabilecek tarifeler uygulama olasılığına dikkat çekti.
2023'te 146.000 milyon doları olan Çin'den sonra Amerika Birleşik Devletleri'nde en büyük elektronik ürün ithalat kaynağıdır.
Bu potansiyelin örneği, Meksika'nın Hins'in ülkede büyümeyi başardığı şeydir. 13 yıl önce ülkeye gelmesinden bu yana, şirket Tijuana, Rosarito'da iki fabrika açtı ve yedi yıl önce yılda 9.5 milyon televizyon üretimi için 500.000 televizyon üretiminden geçti.
“Tijuana tesisinde üretilen şey yerel tüketim için% 20 iken, geri kalan kişi bölgede uçtan uca gider, ancak çoğunluğun ABD ve Kanada için olduğu doğrudur. Ancak, ülkedeki yatırımlarımız uzun vadede, ”diyor bir röportajda Hins Mexico CEO'su Antonio Hidalgo.
Monterrey'de şimdiye kadar yarı üretim olan başka bir bitki var, ancak odak noktası cihaz yapmak.
Foxconn televizyonlarına ek olarak, yarı iletken şirket son yıllarda Meksika'daki fabrikaların inşası hakkında çarpıcı reklamlar yaptı. Singapur merkezli elektronik cihaz ve ürün sözleşmesi ile üretici Flex, Jalisco'daki Meksika eyaletinin en büyük ihracatçısı olduğunu iddia ediyor.
Bir OEC dünya raporu, Çin televizyonlarında 2022'de ABD'de 24.3 milyar ithalat sağladığını ve ardından Meksika'yı 14.1 milyar ile izlediğini gösteriyor.
LCD paneller söz konusu olduğunda, en büyük ihracatçı Japonya, Meksika ise bu segmentte altıncı sırada yer alıyor.
IDC altyapı analisti Alberto Arellano'ya göre, Çin'in teknoloji ürünlerine tarifelerin uygulanması ile yanıtı ve Meksika'ya uygulanan tarifeler, bu tür ürünlerde%20'ye kadar bir artışı temsil edebilir. Ve bu fiyat artışı kesin değil.
Reuters'e göre, ticari gruplar, akademisyenler ve hatta Dünya Ticaret Örgütü Başkanı, Trump tarifeleri tarafından desteklenen ticaret savaşlarının küresel ticareti durdurabileceği ve tüketicilerin fiyatlarını artırabileceği konusunda uyarıyor.
Seçim kampanyası sırasında Trump, Çin için% 60'a kadar ve diğer tüm ithalatlar için% 10'luk tarifeler hakkında konuştu. Ancak bir CTA raporuna göre, Çin'e% 60'lık bir tarife Amerikalı tüketicilere büyük bir darbe olacak.
Bilgisayar fiyatları ve tabletler%45, video oyunu%40'a kadar ve akıllı telefonları%26'ya kadar artırabilir. CTA'ya göre bu, bir akıllı telefonun ortalama fiyatında 213 dolarlık bir artış.
CTA genel müdürü Gary Shapiro, “Üniter satışları etkileyecek, yani her ürünün fiyatı önemli ölçüde artacaktır.” Dedi.
Buna ek olarak, birkaç hafta önce Donald Trump, AB'ye giren yarı iletkenlere AI, elektrik ve daha fazla elektronik otomobilin geliştirilmesinde fiyatı artırabilecek tarifeler uygulama olasılığına dikkat çekti.