Örneğin Amazon, hızla uyum sağlamak için düzenlemeleri ve düzenleyici değişiklikleri analiz etmenin önemini vurgulamaktadır. Bloomberg News'e göre, şirket şehirlerde ve ABD'nin kırsal alanlarında yaklaşık 80 yeni lojistik tesisi için 15.000 milyon dolarlık bir depo genişleme planı olarak görüyor.
Kaynak, elektronik ticaret devinin Çin ve diğer Asya ülkelerinde üretilen çeşitli ürünler için siparişleri iptal ettiğini de sözlerine ekledi. Bu iptaller uyarı olmadan yapıldı, bu da tedarikçilerin tarifelere yanıt olduğundan şüphelenmesine yol açtı.
Reuters'e göre, Amazon'da ürün satan Çinli şirketler ABD'ye fiyat yükseltmeye veya bu pazardan ayrılmaya hazırlanıyor.
Shenzhen Cross -border Electronic Commerce Association'ın direktörü Wang Xin, 3.000'den fazla Amazon satıcısını temsil eden Wang Xin, “Sadece bir vergi meselesi değil, tüm maliyet yapısı tamamen bunalmış.” Dedi.
Çin, satıcıların yaklaşık yarısını barındırdığı için Amazon için önemli bir oyuncu. E-ticaret SmartScout servis sağlayıcısına göre, sadece Shenzhen'de çevrimiçi satış platformunda kayıtlı ve yaklaşık 35,3 milyar dolar için yıllık gelir sağlayan 100.000'den fazla şirket var.
Bu Çarşamba günü, Financial Times gazetesi, bazı bağımsız Amazon ve Walmart satıcılarının Çin'de üretilen ürünlerini ABD tarifelerinden kaçınmak için stratejik bir girişimde Kanada mağazalarına taşıdığını gösteren bir makale yayınladı.
Bu strateji, envanteri ana pazarının yakınında tutarken, fayda marjlarını korumayı ve Amerikan tarifelerinin ödenmesinden kaçınmayı amaçlamaktadır.
Reuters, başka hiçbir ülkenin Amerika Birleşik Devletleri tüketim gücüne bile yaklaşmadığına dikkat çekti, bu da dünyanın geri kalanının, karlılığı azaltacak olan Çin ihracatçıları arasındaki fiyat savaşlarını yoğunlaştırma riskini artırabileceği ve artırabileceği üretimi önemli ölçüde sınırladı.
Kaynak, elektronik ticaret devinin Çin ve diğer Asya ülkelerinde üretilen çeşitli ürünler için siparişleri iptal ettiğini de sözlerine ekledi. Bu iptaller uyarı olmadan yapıldı, bu da tedarikçilerin tarifelere yanıt olduğundan şüphelenmesine yol açtı.
Reuters'e göre, Amazon'da ürün satan Çinli şirketler ABD'ye fiyat yükseltmeye veya bu pazardan ayrılmaya hazırlanıyor.
Shenzhen Cross -border Electronic Commerce Association'ın direktörü Wang Xin, 3.000'den fazla Amazon satıcısını temsil eden Wang Xin, “Sadece bir vergi meselesi değil, tüm maliyet yapısı tamamen bunalmış.” Dedi.
Çin, satıcıların yaklaşık yarısını barındırdığı için Amazon için önemli bir oyuncu. E-ticaret SmartScout servis sağlayıcısına göre, sadece Shenzhen'de çevrimiçi satış platformunda kayıtlı ve yaklaşık 35,3 milyar dolar için yıllık gelir sağlayan 100.000'den fazla şirket var.
Bu Çarşamba günü, Financial Times gazetesi, bazı bağımsız Amazon ve Walmart satıcılarının Çin'de üretilen ürünlerini ABD tarifelerinden kaçınmak için stratejik bir girişimde Kanada mağazalarına taşıdığını gösteren bir makale yayınladı.
Bu strateji, envanteri ana pazarının yakınında tutarken, fayda marjlarını korumayı ve Amerikan tarifelerinin ödenmesinden kaçınmayı amaçlamaktadır.
Reuters, başka hiçbir ülkenin Amerika Birleşik Devletleri tüketim gücüne bile yaklaşmadığına dikkat çekti, bu da dünyanın geri kalanının, karlılığı azaltacak olan Çin ihracatçıları arasındaki fiyat savaşlarını yoğunlaştırma riskini artırabileceği ve artırabileceği üretimi önemli ölçüde sınırladı.