Downdetector sitesine göre, bu Cuma günü öğleden sonra kullanıcılar Bait'in telefon ve internet hizmetlerinde daha büyük arızalar bildirmeye başladı. Ayrıştırılmış bir şekilde bakıldığında, %70'i mobil hizmetteki, %30'u ise internetteki sorunlara karşılık gelmektedir.
Expansión, Bait'ten hizmetindeki aksaklıklar hakkında bilgi talep etti ancak metin yayınlanana kadar yorum yapmadı. Onlar da aradılar Altan Ağları ancak talebe yanıt vermedi.
Nisan ayında Altán, Expansión'a, Bait gibi OMV'lerin çalışmasını sağlayan ağındaki sorunların, Altán'ın kapasitesinin desteklenmesine izin veren bakım pencerelerini doyuma ulaştıran artan kullanıcı trafiğinden kaynaklandığına dair güvence verdi.
Federal Telekomünikasyon Enstitüsü (IFT) bu ortama sorunları açıklarken Altan'dan geliyorlar Kullanıcıları kaydeden ve dolayısıyla telekomünikasyon hizmetlerini mümkün kılan ekipmandaki arızalara.
Bait, Nisan ayından bu yana hizmetlerinde arızalar olduğunu ve tüketicilerin mesaj göndermesini veya arama almasını imkansız hale getirdiğini bildirdi.
Expansión, Bait'ten hizmetindeki aksaklıklar hakkında bilgi talep etti ancak metin yayınlanana kadar yorum yapmadı. Onlar da aradılar Altan Ağları ancak talebe yanıt vermedi.
Nisan ayında Altán, Expansión'a, Bait gibi OMV'lerin çalışmasını sağlayan ağındaki sorunların, Altán'ın kapasitesinin desteklenmesine izin veren bakım pencerelerini doyuma ulaştıran artan kullanıcı trafiğinden kaynaklandığına dair güvence verdi.
Federal Telekomünikasyon Enstitüsü (IFT) bu ortama sorunları açıklarken Altan'dan geliyorlar Kullanıcıları kaydeden ve dolayısıyla telekomünikasyon hizmetlerini mümkün kılan ekipmandaki arızalara.
Bait, Nisan ayından bu yana hizmetlerinde arızalar olduğunu ve tüketicilerin mesaj göndermesini veya arama almasını imkansız hale getirdiğini bildirdi.