2020'nin ilk döneminde faaliyete geçmesinden bu yana, Bait, işleri daha yüksek harcama kullanıcılarına yönelik olduğu için müşteri portföyünü güçlendirmek için daha fazla zorluklarla karşılaşan AT&T veya Telefónica gibi rakipler ile ilgili en yüksek müşteri ekleme oranlarına sahip şirketlerden biri olarak yerleştirildi.
Ancak OMV, mobil pazarda kullanıcı tabanının en önemli metrik olmadığını, ancak gelirin ve şimdi bu yılın sonunda 10.000 milyon pezo faturalandırmaya çalıştığının farkında.
Bait'in satışlarını güçlendirmesi gereken bahislerden bir diğeri, segmenti daha yüksek harcama kullanıcıları içererek telefon şirketlerinin en önemlisi olan Postpaago pazarına girişidir.
Şirketin yükselteceği teklifi, şarj modelininkine benzer, yani rakiplerin sunduklarına kıyasla daha düşük bir fiyata büyük veri torbaları ile aylık gelir paketleri sunmak.
Meksika Hukuk Derneği Başkanı Jorge Bravo (Amedi), şirketin sahip olduğu ve faturayı artıran stratejinin, rekabetçilerini kaydeden satış marjlarının altına yerleştirileceği için abone açısından büyük operatörlerin üstesinden gelmeye yol açacağını açıkladı.
Bravo, “Operatörler, şirketin (yem) konuyu düzenleyici ile gündeme getirme derecesi ile büyümesinden çok endişe duyacaklarından emin olacaklar, ancak istediği gelir büyük şirketlerle karşılaştırılamaz.” Dedi.
Aralık 2024 itibariyle Federal Telekomünikasyon Enstitüsü'nden (IFT) veriler, Telcel 61, 820 milyon peso gelir bildirirken, AT & T 20,936 milyon peso, Telefónica 7, 329 milyon peso ve Bait 2, 275 milyon peso.
Rakamlar, büyük şirketlerin faturalandırma açısından, yem ile ilgili olarak, şirketin Latin Amerika düzeyinde en yoğun ve rekabetçi pazarlardan birine konumlandırılması gereken ana zorluk olarak yer aldığını göstermektedir.
Ancak OMV, mobil pazarda kullanıcı tabanının en önemli metrik olmadığını, ancak gelirin ve şimdi bu yılın sonunda 10.000 milyon pezo faturalandırmaya çalıştığının farkında.
Bait'in satışlarını güçlendirmesi gereken bahislerden bir diğeri, segmenti daha yüksek harcama kullanıcıları içererek telefon şirketlerinin en önemlisi olan Postpaago pazarına girişidir.
Şirketin yükselteceği teklifi, şarj modelininkine benzer, yani rakiplerin sunduklarına kıyasla daha düşük bir fiyata büyük veri torbaları ile aylık gelir paketleri sunmak.
Meksika Hukuk Derneği Başkanı Jorge Bravo (Amedi), şirketin sahip olduğu ve faturayı artıran stratejinin, rekabetçilerini kaydeden satış marjlarının altına yerleştirileceği için abone açısından büyük operatörlerin üstesinden gelmeye yol açacağını açıkladı.
Bravo, “Operatörler, şirketin (yem) konuyu düzenleyici ile gündeme getirme derecesi ile büyümesinden çok endişe duyacaklarından emin olacaklar, ancak istediği gelir büyük şirketlerle karşılaştırılamaz.” Dedi.
Aralık 2024 itibariyle Federal Telekomünikasyon Enstitüsü'nden (IFT) veriler, Telcel 61, 820 milyon peso gelir bildirirken, AT & T 20,936 milyon peso, Telefónica 7, 329 milyon peso ve Bait 2, 275 milyon peso.
Rakamlar, büyük şirketlerin faturalandırma açısından, yem ile ilgili olarak, şirketin Latin Amerika düzeyinde en yoğun ve rekabetçi pazarlardan birine konumlandırılması gereken ana zorluk olarak yer aldığını göstermektedir.