Bait, bu yıl ikinci telekomünikasyon operatörü olmayı amaçlıyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Bait Direktörü Gabriel Cejudo, OMV'nin hızlandırılmış büyümesinin, şirketin Walmart ekosistemiyle örttüğü ticari stratejiden ve deneyim merkezleri gibi mobil hizmetlerin satışı için en yüksek kanallardan geldiğini açıkladı. Ancak orta vadeli hedef, Amerika Latin Amerika'daki en yoğun pazarlardan birine katılımını artırmaktır.

Yönetici, telefon şirketlerinin birleşmelerinin ve satın almalarının, Telcel, AT&T ve Telefónica gibi geleneksel şirketler arasında daha fazla rekabet yaratan Walmart gibi ülkenin sanal mobil operatörlerinin büyümesine ve konsolidasyonuna yardımcı olabileceğinden emin oldu.

Cejudo, genişleme sorusunu ifade etmek için Cejudo, “Benim bakış açısına göre, birleşme ve satın almalar OMV'ye (büyümeye) yardımcı olabilir, bu bir gerçektir.” Dedi. Yönetmenin ifadesi, bilgilerini finansal kaynaklara dayandıran Beş Gün gazetesine göre, İspanyol Telekomünikasyon Grubu'nun Meksika işini satma olasılığını araştırdığı bir anın bir parçası.

Telefónica México, geçen yılın sonunda, Meksika'daki yem abonelerinin tabanını katlanarak güçlendirebilecek ve böylece 41.3 milyon satırla ikinci sırada yer alan küresel verilere göre 23 milyon müşteri saydı.

Ancak Telefónica gibi şirketlerden trafik satın almayı isteyen ilk sorunlar, kullanıcıların yeni bir ağa entegrasyonudur. Bu, ağ gibi teknolojik terimlerle yem için güçlü yatırımlar anlamına gelecektir.

Grupo Walmart, dijital kanallar ve telekomünikasyonlar için yaklaşık 4.598 milyon pesoya yatırım yapacak, yani telefon şirketi için şirket Meksika Menkul Kıymetler Borsası'na verilen bir açıklamada rapor verecek.

11 Nisan'da şirket, yemin 20 milyon müşteriye ulaşacağı finansal sonuçlarını yayınlayacak

2025'in ilk yarısında faturalanmaya girecek


Buna, Telcel, AT&T ve Telefónica gibi önden yarışmak ve gelir perspektifini iyileştirmek için şirketin bu yılın ilk yarısında telefon planları hizmetini başlatma taahhüdü ekleniyor, çünkü müşterileri mobil şarj segmentine aittir.

Telefon planlarının, şirketin iş modeli şu anda faaliyet gösterdiği için daha düşük bir maliyetle bağlantıya erişim öncülünü koruması bekleniyor. Bu, kullanıcıların ima ettiği masraf için aylık planlara şarjları ayrıcalıklı hale getirdikleri Meksika'daki faturalanan büyük engellerden bazılarını kıracaktır.

Bait'in ilerlemesi güçlü rekabeti tetikledi, ancak sektörü de rahatsız ediyor. Örneğin AT&T, şirketin Altán tarafından eşleşemeyen tarifelere sahip olduğunu savunarak Walmart'ın telefonunun hızlandırılmış büyümesini sorguluyor. Telcel aynı konu için Altán'a karşı bir şikayette bulundu.

Yönetici, Altán'dan elde edilen oranların diğer sanal mobil operatörlerle aynı olduğunu belirtti.

Perakende telefon zaten bu Latin Amerika ve dünya segmentinin büyük operatörlerinden biri olarak konumlandırılmıştır. Global veri rakamlarına göre, yem hatları Meksika'yı 27.8 milyondan fazla hatta sahip olarak sanal mobil operatörlerin en müreffeh pazarlarından biri olarak yerleştirirken, ABD'de 26.1 milyon hat bildiriliyor.
 
Üst