Amerikan Appeans Antropic, iş reklamlarındaki iş perspektif yerlerinin uygulamalarında yapay zeka desteği olmadan yapmasını ister. Çoğu çalışma sorusu şu anda ilgili bir şikayet bulmaktadır. Bunlar yazılım, finans, iletişim ve satış geliştirme alanlarından pozisyonlardır.
Duyuru
Antropik iletişim becerilerini test etmek istiyor
Medya TechMagazin 404 tarafından bildirildiği gibi, “Mobil Ürünler Tasarımcısı” gibi teknik pozisyonlar zaman zaman hariç tutulur. Özellikle, iş reklamları, şirketin adayları işlerini daha fazla gerçekleştirebilmeleri için adayları halka açık pozisyonda kullanmaya teşvik ettiğini söylüyor. hızlı ve etkili bir şekilde. Ancak başvuru sürecinde, antropik yapay istihbarat asistanları kullanılmadan yapmayı ister. “AI tarafından arabuluculuk yapmadan antropik olan kişisel ilginizi anlamak ve AI tarafından desteklenmeyen iletişim becerilerinizi değerlendirmek istiyoruz” diye açıklıyor bu prosedür.
Adaylar bu durumu okuduklarını ve anladıklarını onaylamalıdır. Daha sonra, ilgili taraflar antropikte çalışmak istediklerini haklı çıkardıkları bir makale yazmalıdır. Şirket 200 ila 400 kelime arasında bir uzunluk öneriyor. Bununla birlikte, AI'nın insanlar tarafından yazılan motivasyon makalesi yükümlülüğünün arkasındaki yeteneği hakkında şüphe yoktur. Antropik kurucu Dario Amodei en azından IA'nın birkaç yıl içinde neredeyse her şeyde insanlığın üstesinden gelebileceği görüşünü zaten gösterdi. Buna ek olarak, antropik Claude gibi büyük vokal modellerin kullanılması, programlama ve iletişim alanlarındaki pozisyonlara olan ihtiyacı da azaltmalıdır.
Uygulamalarla karışık deneyimler
Bilendi ve Assiste Pazarı Araştırma Şirketi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, Almanların yüzde 17'si zaten bir KI adaylığı mektubu vardı. Yaklaşık yarısı olumlu oldu, diğer yarısı oldukça olumsuz deneyimler. Motivasyon mektupları söz konusu olduğunda, adayların yüzde 14'ü üretken yaşa başvurdu; Yüzde 13'ü onunla bir müfredat vite yazdı. Burada kontrol izlenimleri de gösterilmiştir. Gelecekte, görüşmecilerin yüzde 40'ından fazlası, başvuru sürecinde IA'yı kullanmak istiyor.
İşveren tarafında yapay zeka kullanımı oldukça saklıdır. Endeks İşe Alım Raporuna göre, görüşülen şirketlerin yüzde 17'si yapay zeka ile ilgili çalışma reklamlarının optimizasyonuna dayanmaktadır. Bu, yüzde 19'luk daha planlanıyor. Ki, başvuru belgelerini şirketlerin sadece yüzde üçünde analiz etmeye hizmet ediyor, yüzde sekizi de planlıyor. Uygulama testleri ve görüşmeler için şirketlerin sadece yüzde biri yapay zekaya dayanmaktadır.
(SFE)
Duyuru
Antropik iletişim becerilerini test etmek istiyor
Medya TechMagazin 404 tarafından bildirildiği gibi, “Mobil Ürünler Tasarımcısı” gibi teknik pozisyonlar zaman zaman hariç tutulur. Özellikle, iş reklamları, şirketin adayları işlerini daha fazla gerçekleştirebilmeleri için adayları halka açık pozisyonda kullanmaya teşvik ettiğini söylüyor. hızlı ve etkili bir şekilde. Ancak başvuru sürecinde, antropik yapay istihbarat asistanları kullanılmadan yapmayı ister. “AI tarafından arabuluculuk yapmadan antropik olan kişisel ilginizi anlamak ve AI tarafından desteklenmeyen iletişim becerilerinizi değerlendirmek istiyoruz” diye açıklıyor bu prosedür.
Adaylar bu durumu okuduklarını ve anladıklarını onaylamalıdır. Daha sonra, ilgili taraflar antropikte çalışmak istediklerini haklı çıkardıkları bir makale yazmalıdır. Şirket 200 ila 400 kelime arasında bir uzunluk öneriyor. Bununla birlikte, AI'nın insanlar tarafından yazılan motivasyon makalesi yükümlülüğünün arkasındaki yeteneği hakkında şüphe yoktur. Antropik kurucu Dario Amodei en azından IA'nın birkaç yıl içinde neredeyse her şeyde insanlığın üstesinden gelebileceği görüşünü zaten gösterdi. Buna ek olarak, antropik Claude gibi büyük vokal modellerin kullanılması, programlama ve iletişim alanlarındaki pozisyonlara olan ihtiyacı da azaltmalıdır.
Uygulamalarla karışık deneyimler
Bilendi ve Assiste Pazarı Araştırma Şirketi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, Almanların yüzde 17'si zaten bir KI adaylığı mektubu vardı. Yaklaşık yarısı olumlu oldu, diğer yarısı oldukça olumsuz deneyimler. Motivasyon mektupları söz konusu olduğunda, adayların yüzde 14'ü üretken yaşa başvurdu; Yüzde 13'ü onunla bir müfredat vite yazdı. Burada kontrol izlenimleri de gösterilmiştir. Gelecekte, görüşmecilerin yüzde 40'ından fazlası, başvuru sürecinde IA'yı kullanmak istiyor.
İşveren tarafında yapay zeka kullanımı oldukça saklıdır. Endeks İşe Alım Raporuna göre, görüşülen şirketlerin yüzde 17'si yapay zeka ile ilgili çalışma reklamlarının optimizasyonuna dayanmaktadır. Bu, yüzde 19'luk daha planlanıyor. Ki, başvuru belgelerini şirketlerin sadece yüzde üçünde analiz etmeye hizmet ediyor, yüzde sekizi de planlıyor. Uygulama testleri ve görüşmeler için şirketlerin sadece yüzde biri yapay zekaya dayanmaktadır.
(SFE)