Amazon ve Mercado Libre AI, ulusal ürün ve daha fazla iş ile sıcak izin 2025 için korunuyorlar

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
AI ve talep tahmini


Sıcak için hazırlıktaki temel sütunlardan biri AI kullanımıdır. Hem Amazon Meksika hem de Mercado Libre, tüketici eğilimlerini analiz eden, stokları tahmin eden ve teslimat yollarını optimize eden sistemler geliştirerek ürünlerin zamanında gelmesini sağlayan sistemler geliştirdi.

Huerta, “Siparişler gelmeden önce, müşterilerin tarihsel davranışlarına dayanarak önyargılarımızla ilgili dağıtım merkezlerimiz var.” Dedi.

Mercado Libre için AI, tüketicilerin genellikle 15 Haziran'da yapılacak olan Moda ve Babalar Günü için Moda ve Makaleler gibi kategorilere ek olarak cep telefonları, konsollar ve televizyonlar gibi yüksek değerli elektronikler edinme tekliflerinden yararlandığını belirlemesine izin verdi.

Amazon'da, bu planlama temeldir, çünkü KOBİ satışlarının% 80'i kökenlerinden başka eyaletlerden geliyor.

Sıcak satış talebiyle karşılaşmak için her iki şirket de işgücünü genişletti. Amazon, şablonunu nakliye ve son mil merkezlerinde güçlendirdi, ancak Huerta kaç tane geçici eser sunulduğunu belirtmese de, şu anda 10.000'den fazla ortaklarının olduğunu söyledi.

Huerta, “Şablon tahmin ettiğimiz talebe bağlı olarak dalgalanıyor; bu zirvelerde sıcak satış olarak hem nakliye merkezlerimizde hem de son milde önemli bir takviye yapıyoruz.” Dedi.

Mercado Libre'de geçici işler iki katına çıktı ve teslimatları hızlandırmak ve müşteri deneyimini geliştirmek için hizmetlerin dış kaynak kullanımı ile iki katına çıktı.

Caballero, “Mağazalarda ve nihayetinde sahip olduğumuz insan sayısını neredeyse iki katına çıkarıyoruz.” Dedi.

AMVO'ya göre, sıcak kampanya, yedi baskısı boyunca satın alma niyeti için yüzde 22 puan arttı, bu da tüketicilerin bu indirim sezonunun faydalarına değer verdiğini gösteriyor. “

Dernek, görüşmecilerin% 70'inden fazlasının sıcak yapraklar 2025 sırasında bir ürün veya hizmet satın almayı planladığını da sözlerine ekledi.
 
Üst