“Amazon Meksika olmasaydı ABD'de satış yapmak mümkün olmazdı”

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Yönetici Fernando Lugo şunları söyledi: “Amazon olmadan Amerika Birleşik Devletleri'nde satış yapmak mümkün olmazdı çünkü lojistik sorunu yaşadık ama markayla başladık ve şimdi 10 yıl önce başlamalıydık diye düşünüyorum.” bu şirketin yöneticisi.

Amazon Conecta fuarında şirket, geçen yıla göre yüzde 52 büyüme elde ettiği ülkede, mağazasında 5 milyondan fazla ürün sunan yaklaşık 27.000 satıcının bulunduğunu kaydetti. Dünya genelinde Amazon satışlarının %60'ı çoğunlukla küçük ve orta ölçekli işletmelerden oluşan satıcılardan geliyor.

“Mağazamıza katılan firmaların büyümesini ve Amazon.com.mx'te müşterilerimize sunduğumuz ürün çeşitliliğinin arttığını görmekten memnuniyet duyuyoruz. Bu nedenle Amazon Conecta gibi etkinlikler, daha fazla girişimcinin Amazon'da satış süreci ve avantajları hakkında bilgi edinmesi, ürünlerini Meksika'daki ve hatta Amazon'un varlığının olduğu diğer ülkelerdeki müşterilere sunması açısından hayati önem taşıyor” dedi. Amazon Meksika Pazarı.

Amazon Meksika satıcılarının büyük bir kısmı Mexico City, Jalisco ve Nuevo León'da bulunsa da bu yıl bu üç ana şehir dışındaki satıcıların sayısı önemli ölçüde arttı. Quintana Roo, Nayarit, Oaxaca, Sinaloa ve Hidalgo, mağazadaki satıcı sayısında ortalama %130 büyümeyle geçen yıl en çok büyüyen eyaletler oldu.

Buna ek olarak, her 10 siparişten 8'i satıcının menşeinden farklı bir eyalete gidiyor ve bu, Amazon'un yalnızca kendi menşei ülkelerinde değil, ülke genelindeki şirketler için satış fırsatlarını artırma potansiyelinin bir örneğidir. Buna ek olarak, Amerika Birleşik Devletleri'nde veya platformun varlık gösterdiği diğer ülkelerde halihazırda Amazon'da satış yapan 3.000'den fazla Meksikalı şirket var ve bu şirketlerin satışları bir önceki yıla göre %20'den fazla arttı.

Amazon Conecta ve girişimcilerin eğitimi


Bu etkinliğin amaçlarından biri, platform satıcılarının başarı öykülerini çoğaltmak için eğitim alabilmesi ve öğrenebilmesidir. 2023 yılında 220 kadına girişimcilik, finansal yönetim, dijital pazarlama ve Amazon'da satış yapma konularında eğitim verildi ve programın kazanan üçüne 120.000 peso başlangıç sermayesi verildi. 2024 yılı için girişimcilerin Meksika içinde ve dışında çevrimiçi satışlar yoluyla işletmelerini büyütmelerini desteklemeye çalıştık. Bu programa katılmak için 30 Mayıs'a kadar https://disruptivo.tv/amazonlogralonline/ adresinden kayıt yaptırabilirsiniz.

Şirket ayrıca müşterilerin çeşitli yerel ve zanaatkar ürünleri kolayca bulmasına yardımcı olmayı amaçlayan Hecho en México ve Hecho a Mano en México mağazalarını yeniden açmak için etkinlikten yararlandı. Her iki mağazada da 1.500'e yakın satıcının 62.000'den fazla ürünü bulunmaktadır ve ofis ürünleri, besin takviyeleri, yiyecek, içecek, mobilya ve çok daha fazlasını içeren çok çeşitli ürünleri bulabilirsiniz.

“Amazon'da, Amazon'un ve ülke ekonomisinin önemli bir parçası olan KOBİ'lerin büyümeye devam etmesini sağlamak için çalışıyoruz. Amazon Conecta'nın başarılı bir ikinci edisyonunu mümkün kılan tüm katılımcıların ve katılımcıların desteğini takdir ediyoruz,” diye sözlerini bitirdi Renata Arvizu.
 
Üst