“Okumak bir alışkanlıktır ve kariyerim boyunca yayıncılık sektöründe çalışma fırsatım oldu; burada okuma rutinleri geliştirmenin yanı sıra kitap üretimi ve lojistikle de çalışmak zorunda kaldım; Daha sonra Amazon ile Almanya'da video oyunları, müzik ve videonun elektronik ticaretini görme fırsatım oldu ve bu yüzden gözlemlemek ve ekiplerimle alışkanlıkların oluşumu hakkında konuşmak benim için önemli.” Genleşme.
Huerta, Random House Mondadori adlı bir yayınevindeydi ve daha sonra çeşitli sektörlerde ve bölgelerde rol oynadığı teknolojiye geldi.
Pandemiden bu yana ulusal e-ticaretin büyüdüğünü kabul etse de mevcut fırsat alanlarını da görüyor. Şirket, daha fazla küçük ve orta ölçekli şirketin pazara katılmasını teşvik etmenin yanı sıra yeni ödeme yöntemleriyle operasyonlarını da artırmak istiyor.
“Bizim için en büyük zorluk, Meksikalı tüketicimizi nerede olursa olsun bulmaktır. Onlara tüm ödeme fırsatlarını verebilmemiz ve aynı zamanda bir paket alabilmemiz, akıcı bir operasyona sahip olmak ve aynı zamanda diğer müşterilerimize, yani KOBİ'lere bu hizmeti sunmak anlamına geliyor,” diye belirtiyor yönetici.
Markaya göre, beş yılı aşkın bir süredir odaklandıkları odak noktası, küçük ve orta ölçekli şirketlerin dijital ticaretindeki varlığını güçlendirmek, ancak bu sektörün ülkede yaygınlaşması ve büyümesi kapsamında, halen ortadan kaldırılan bazı boşluklar var. Brezilya gibi kıtanın diğer ülkelerinde azaldı. Ödemeler söz konusu olduğunda, Meksika'da alım satım deneyimi beklemededir.
Ankette Latin Amerika'da elektronik ticaretin ekonomik geleceğiSignify ve Adobe tarafından gerçekleştirilen e-ticaret satışları, Ekim 2023'e kadar bölgede geçen yılın aynı dönemine göre %27 arttı. Ancak Brezilya'da Pix kullanımı aynı dönemde nüfustaki yüzde 50'yi aşarken, Banxico'ya göre Meksika'da kullanabilen 18,1 milyon hesap sahibinden 1,5 milyon kullanıcı tarafından kullanılıyor.
Ayrıca Adobe'nin analizi, satıcıların %85'inin bir sonraki yıl için yalnızca çeşitlendirmenin değil aynı zamanda esnekliğin de arandığı ve bu riske işaret etmeden alternatif ödeme yöntemleri aradıklarını söylediğini gösterdi.
Bu zorluğu Amazon'un 1994'te aşmak zorunda kaldığı zorluklarla karşılaştırırsak, 2023'te kitap tüketiminde bir azalma olduğu ve Inegi'ye göre okunan ortalama kitap sayısı nedeniyle Amazon'un Meksika'da okuma yolculuğuyla yüzleşmesi gerekecekti. Yıllık 3,4 adettir.
Her ne kadar bu yeni gelenekler Huerta'nın ilham kaynağı olsa da, pazarda yapılan satışların %60'ının küçük ve orta ölçekli işletme satıcılarından olmasından ve platformunda ülkede 18.000 ulusal girişimcinin bulunmasından gurur duymaktadır; bunların %99'u yabancıdır. KOBİ'ler.
“Meksikalı şirketlerin yüzde 20'sinin yurt dışına satış yapmasını sağlıyoruz, özellikle birçok zanaatkar için bu, diğer ülkelere satış yapmanın en kolay yollarından biri. Büyüklüğü ne olursa olsun teknoloji sayesinde dünyadaki farklı pazarlara ulaşabiliyorlar” dedi.
Huerta, Random House Mondadori adlı bir yayınevindeydi ve daha sonra çeşitli sektörlerde ve bölgelerde rol oynadığı teknolojiye geldi.
Pandemiden bu yana ulusal e-ticaretin büyüdüğünü kabul etse de mevcut fırsat alanlarını da görüyor. Şirket, daha fazla küçük ve orta ölçekli şirketin pazara katılmasını teşvik etmenin yanı sıra yeni ödeme yöntemleriyle operasyonlarını da artırmak istiyor.
“Bizim için en büyük zorluk, Meksikalı tüketicimizi nerede olursa olsun bulmaktır. Onlara tüm ödeme fırsatlarını verebilmemiz ve aynı zamanda bir paket alabilmemiz, akıcı bir operasyona sahip olmak ve aynı zamanda diğer müşterilerimize, yani KOBİ'lere bu hizmeti sunmak anlamına geliyor,” diye belirtiyor yönetici.
Markaya göre, beş yılı aşkın bir süredir odaklandıkları odak noktası, küçük ve orta ölçekli şirketlerin dijital ticaretindeki varlığını güçlendirmek, ancak bu sektörün ülkede yaygınlaşması ve büyümesi kapsamında, halen ortadan kaldırılan bazı boşluklar var. Brezilya gibi kıtanın diğer ülkelerinde azaldı. Ödemeler söz konusu olduğunda, Meksika'da alım satım deneyimi beklemededir.
Ankette Latin Amerika'da elektronik ticaretin ekonomik geleceğiSignify ve Adobe tarafından gerçekleştirilen e-ticaret satışları, Ekim 2023'e kadar bölgede geçen yılın aynı dönemine göre %27 arttı. Ancak Brezilya'da Pix kullanımı aynı dönemde nüfustaki yüzde 50'yi aşarken, Banxico'ya göre Meksika'da kullanabilen 18,1 milyon hesap sahibinden 1,5 milyon kullanıcı tarafından kullanılıyor.
Ayrıca Adobe'nin analizi, satıcıların %85'inin bir sonraki yıl için yalnızca çeşitlendirmenin değil aynı zamanda esnekliğin de arandığı ve bu riske işaret etmeden alternatif ödeme yöntemleri aradıklarını söylediğini gösterdi.
Bu zorluğu Amazon'un 1994'te aşmak zorunda kaldığı zorluklarla karşılaştırırsak, 2023'te kitap tüketiminde bir azalma olduğu ve Inegi'ye göre okunan ortalama kitap sayısı nedeniyle Amazon'un Meksika'da okuma yolculuğuyla yüzleşmesi gerekecekti. Yıllık 3,4 adettir.
Her ne kadar bu yeni gelenekler Huerta'nın ilham kaynağı olsa da, pazarda yapılan satışların %60'ının küçük ve orta ölçekli işletme satıcılarından olmasından ve platformunda ülkede 18.000 ulusal girişimcinin bulunmasından gurur duymaktadır; bunların %99'u yabancıdır. KOBİ'ler.
“Meksikalı şirketlerin yüzde 20'sinin yurt dışına satış yapmasını sağlıyoruz, özellikle birçok zanaatkar için bu, diğer ülkelere satış yapmanın en kolay yollarından biri. Büyüklüğü ne olursa olsun teknoloji sayesinde dünyadaki farklı pazarlara ulaşabiliyorlar” dedi.