Akış platformları neden canlı sporlar için bu kadar çok bahse girer?

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Ve canlı spor teklifleri, daha geniş bir kitleye bölümlü reklamlar sunmanın stratejik bir yoludur, bu da akış şirketleri bu konuda daha fazla sözleşme oluşturmak ve kârlarını artırmak için motive hissetmiş hisseder.

2024'te yapılan Latin Amerika için yapılan bir comScore çalışmasından elde edilen verilere göre, kullanıcıların% 84'ü televizyonlarında reklamları izledikten sonra en az bir eylemde bulunurken, hizmetlere hizmete bağlı televizyonlarda reklamların çok olduğunu gösteren çok sayıda eylemde bulundu. etkili.

Öte yandan, şirketin genel müdürü Andy Jassy, Amazon söz konusu olduğunda, akış platformu Prime Video'nun 2025'in sonuna kadar kârlı olduğu ve bu stratejinin en açık yolu olacağından bahsetti. Spordaki önemli yatırımlarla bu hedefe ulaşmak.

Meksika'da şirket, NBA veya NFL gibi ülkeyi iletme anlaşması yaptı.

Spor, yeni aboneleri çekmenin yanı sıra, talep üzerine video hizmetlerinin tedarikindeki artıştan dolayı, son yıllarda büyüyen bir fenomen olan ve OF OF gibi verilere yanıt veren insanların çeşitli platformlara dönüşünden de kaçınır. Ülkedeki akış kullanıcılarının% 30'unun talep sporlarında hizmet verdiğini vurgulayan danışman Bango Latam.

Amazon ve Disney, takım çalışması


Spor etkinlikleri akış platformlarını vurgulayan yeni teklif olarak güçlendirilmiş olsa da, yeni rakiplerin dikey olarak entegrasyonu, iletim haklarını doyurma sorununu ve bu yönü ele almanın bir yolu diğer harika oyuncularla işbirliği yapmaktır.

Profesyonel basketbol durumunda, Amazon ve Disney, tarafların iletimini almak için 77.000 milyon dolar değerinde 11 yıllık bir sözleşmede ilişkilendirildi. “Fikir açık: en çok aranan spor içeriğini artırmak için,” dedi Tejero geçen Kasım ayında genişlemeden önceki bir röportajda.

Ancak Amazon, spor içeriğiyle ilgilenen tek akış şirketi değil. Netflix ayrıca bu tür canlı etkinlikleri artırmak için kendi girişimlerini oluşturdu. Geçen yılın sonunda yarışma, etkileyici Jake Paul ve eski boksör Mike Tyson arasında yüksek profilli bir mücadele iletti. Şirket ayrıca NFL ile Noel partisini iletmek ve WWE ile harika aylık etkinliklere ek olarak haftalık mücadelelerini iletmek için bir anlaşma yaptı.

Amerikan Futbol Ligi durumunda, şirket 2024 ve 2026 yılları arasında ilgili oyunları iletebilmek için yaklaşık 150 milyon dolar ödedi ve miktar oldukça önemli olsa da, gerçek şu ki başarılı bir strateji idi.

Netflix verilerine göre seyirci, 218 ülkede 30 milyondan fazla izleyiciydi, geçen yıl aynı maçlarda Amerikan CBS, Fox ve ABC zincirlerinden ortalama daha büyüktü.

Öte yandan, Paul ve Tyson arasındaki mücadele 65 milyon insan çekti ve akış şirketinin geleceği için planlar da 2027 ve 2031 yılları arasında FIFA Kadın Kupalarını iletmek için bir dernek içeriyor.

Bu başarıya dayanarak, akış şirketlerinin en sevilen sporların, yani en önemli taraftar üslerine sahip olanları sağlamak için rekabet etmesi bekleniyor. Meksika'da, ana video ve Las Chivas davası, sahip olduğu sadık takipçilerin temsilidir.

Meksika'daki en büyük köklerin sporu futbol olmasına rağmen, bulaşma hakları müzakeresi ligde değil, her takımla ilgilidir. Tejero, bu zorluktan dolayı, takipçileri tabanını genişletmek ve iletim modelini çeşitlendirmek için NBA, NFL ve UFC gibi başka sporları aradığını açıklıyor.

“Giderek daha rekabetçi bir alandır ve akış hizmetleri spor içerik kataloğumuzu genişletmek istiyor, çünkü sadece yeni aboneleri çekmeye değil, aynı zamanda elde tutmalarına da yardımcı oluyor; Bu spor mülkleri için gelen insanlar kaldı ”diye detaylandırıyor.
 
Üst