Akış pazarının% 50'sinden fazlasını kaybetti

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Netflix'in katılım kaybı, diğerleri arasında Max, Disney, Amazon Prime gibi büyük görsel -işitsel çalışmaların rekabet etmeye girdiği ve iş modellerinin yeniden yapılandırılmasını sağladığı akış savaşının bir parçasıdır.

CIU danışmanı analisti Radamés Camargo, rakiplerdeki artışın Netflix'in hareketi tüketiciler tarafından desteklenmeyen operasyonel planını radikal bir şekilde değiştirmeye ve kitlelerin diğer platformlara geçmesine yol açtığını açıkladı. Şirket, fiyat artışını teşvik etti, hesapların paylaşılmasını yasakladı ve içeriğe reklam ekledi, akışının ana erdemlerine karşı bir şey.



Uzman, Netflix'in modifikasyonlarının rakipleri tarafından çoğaltılmasına rağmen, Ted Saraonds başkanlığındaki platformun, piyasadaki en pahalı platform olmasının yanı sıra, içeriğine erişmek için en büyük kısıtlamalara sahip oyuncu haline geldiğini belirtiyor. Örneğin, bir Netflix Premium aylık abonelik 329 peso, maksimum 199 peso. Ayrıca Amazon Prime ve Max hala kullanıcılar arasında hesap paylaşmanıza izin verir.

“Netflix sadece sağlam bir finansmana sahip olmayı amaçladığı bir noktada, bu hedefe ulaşmak için kullanıcıyı etkiler veya platformlarına uygulanan tüm politikalar için müşterileri kaybeder.” Dedi.

Bu yılın ilk çeyreğinde, Neftlix dünya çapında 300 milyon müşteri saydı, ancak şirket bilgilerini ayırmadığı için kaç kullanıcının Meksika'ya karşılık geldiğine dair bir netlik yok.

Ancak şirket, Expansión'a akış pazarının lideri olarak kaldığını söyledi, aynı zamanda ülkenin kullanıcılarının deneyimini geliştirmek için daha fazla yerel içerik üretmeyi taahhüt ediyor.

İçerik parçalanması


Netflix'in ülkedeki pazarı kaybetmesine neden olan bir diğer faktör de içeriğin parçalanmasıdır. Bir süredir sadece platformlarında kalan programlar ve filmler, son üç yılda özel programlamayı kendi uygulamalarına entegre etmek için Disney+, Max Rekabet, Amazon Prime Video'ya taşındı.

Bu, tüketicilerin 99 peso ödemekten ortalama 764 pesoya gitmesiyle sonuçlandı, bu da “Abonelikler Savaşı: Süper Paket Uyanış” çalışmasına göre, dijital kanalların parasallaştırılmasında uzmanlaşmış küresel bir imza olan Bango tarafından gerçekleştirildi.

Camargo için bu durum aynı zamanda şirket için kaliteli içerik açısından güçlü bir rekabet anlamına geliyordu. Disney veya Max gibi platformlar, izleyicilerde başarılı ve yaygın olarak bilinen franchise'lara sahip görsel -işitsel çalışmalardır.

Örneğin, Disney'in Marvel, Galaxias ve DC Savaşı gibi franchise'ları var; Max'in bir Game of Thrones, Dragon House veya Cins the City olarak serisi var.

Buna, Fox Sports, Vix, Amazon Prime, Max, Disney+ ve Tubi gibi bu tür içeriği entegre etme çabalarını odaklayan pratik olarak bir platform pazarı oluşturan spor ekleniyor.

“Netflix artık platformunda sunabileceği görsel ve anlatı kalitesinin hikayelerini ve içeriğini aramalı ve kullanıcılar tüm akış ödeyemediği için satın almalarını haklı çıkarıyor.

Uzman, Netflix ülkedeki pazar payını artırmak istiyorsa, müşterilere daha fazla fayda içeren tarife planlarını yeniden başlatmanın yanı sıra, kullanıcıya odaklanması gereken stratejisini yeniden düşünmeyi gerektirdiğini düşündü.

“Bence Netflix, platformuna erişimin daha kolay olmasını sağlayan şirketlerle yeni ittifaklar arayabilir ve ülkede yayınlanan kaliteyi ve ilgili içeriği artırabilir.” Dedi.
 
Üst