AI otomotiv endüstrisinden geçer ve sadece otonom sürüşe sahip arabalara atıfta bulunmaz

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
GWM'nin günün ana haberleri veya herkesin avantaj elde edebileceği diğer veriler gibi araç sorularını sormak için çalıştığını ekleyen Wu Wu, “Havayı ayarlayabilir, sandalyenizi kontrol edebilir, her şeyi kontrol edebilirsiniz” diye açıklıyor. entegre modellerinden.

LG, bu konsepte, duygusal dedikleri şeyle de başvuran başka bir şirkettir, bu da iki yerde kullanıcının isteklerine katılmaya çalıştıkları bir kavramdır.

AI'da uzmanlaşmış bir çip


Bu kaynakların geliştirilmesi için teknolojik ittifaklar da gereklidir ve endüstrinin ana yongaları geliştiricilerinden biri olan Qualcomm, otomobillerde yeni AI teknolojileri üretmek için alana girmiştir.

CES 2025 sırasında, şirketin genel müdürü Cristiano Amon, bir aracın kabinini buluta bağlamak için Snapdragon işlemcileriyle ilişkili bir platform görevi gören dijital bir şaside çalıştıklarını bildirdi.

Bu hedef için, Volvo gibi firmalarla, kişiselleştirilmiş bilgi -öğrenme deneyimleri sunmak için veya ayrıca bir seyahat görme sistemi üzerinde çalıştığı ve çözümleri sürdüğü Triver ile de işbirliği yaptılar.

Las Vegas'ta organize edilen fuardaki sunumu sırasında “IA teknolojide kuşak bir değişiklik yaratıyor,” dedi. Bu teknoloji “yeni kullanıcı arayüzü olacak, otomotiv ve evleri dönüştürecek.

Şirket, otomotiv şirketinin gelecekte belirlediği araçlarda Snapdragon kokpit platformunu entegre etmek için Zeekr ile bir işbirliği duyurdu ve bu ürünler gelişmiş ses etkileşimleri, akıllı navigasyon ve kontrol gibi akıllı kabin işlevlerini içeriyor.

Çin arabalarda AI sürüyor


WU, otomotiv endüstrisinin dijitalleşmesinin ilk adımının elektrifikasyonla bulunduğunu ve bu süreç dünya çapında önemli ölçüde ilerlediğinden, AI'nın araçlara araçlara dahil edilmesiyle bir sonraki adım meydana geldi.

En temsili vakalardan biri, şu anda gerçek zamanlı yolların malzemelerini yorumlayan yeni AI modellerine dayanan özerk özerk araçlar olduğunu açıklıyor. Bu gerçekten Çin'de sahip olduğumuz büyük bir değişiklik ve bu teknolojinin dünyaya ulaşacağından eminim.

Finansal açıdan Çin, AI'nın dürtüsü için en önemli bölgelerden biri olmuştur. Danışmanlık şirketi McKinsey'den elde edilen verilere göre, bu ülke en büyük pazardır, çünkü araç sayısı ABD'nin sayısı aşıyor ve büyüklüğü 2030 yılına kadar 300 milyon adet artacak, ancak AB'de elektrikli araçların ilerlemesi bekleniyor Toplam satışların% 40 ila 50'si.

Yapay zekanın bu sektör üzerinde güçlü bir etkisi olacaktır, çünkü o ülkede üç alandan ekonomik değerde 380.000 milyon dolarlık bir neslin beklendiği için, otonom araçlar, kullanıcılar için özelleştirme ve filo varlıklarının yönetimi.

Danışman, 335.000 milyon dolar ile ana değer kaynağı olacak ve bu yeni değerin bir kısmının tıbbi giderler, ilk yardım ve araçlar gibi finansal kayıpların azaltılmasından gelmesi bekleniyor. kendileri, yıllık% 3 ila% 5 trafik kazası azalmasından kaynaklanmıştır.

“Üreticiler, Seviye 4'ün özerk iletim yeteneklerini taşımak için önemli ilerlemeler kaydetti (sürücünün danışmana ihtiyaç duymadığı yerlerde

Temsili bir örnek, aktif sorumluluğu olan kazalar olmadan yılda yaklaşık 150.000 geziye ulaşmanın yanı sıra, Guangzhou'daki Robotaxi'nin 5. Seviye pilot testini tamamlayan bir Çinli şirket olan Wareide'dir.

“Endüstri ile oldukça iyimserim,” diye bitiriyor Wu. “Yapay zeka son yıllarda arabayı değiştirdi ve bence bu evrimin hızının artacağını düşünüyorum.”
 
Üst