AI Adobe için tehdit değil, reklam öğelerine ulaşmak için bir müttefik

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Reklam öğeleri için araçlar, yok -substitutes


Özgür ve erişilebilir çözümlerin ortaya çıkmasına rağmen, birçok profesyonel tasarımcı Adobe'yi tercih etmeye devam ediyor. Sebastián Zúñiga, 15 yıldan fazla grafik tasarımına sahip, iş akışının şirketin araçlarına dayanmasını sağlar. “Şimdi sabit bir şirkette çalışıyorum, ancak serbest kaldığında Adobe hizmetlerine kendim ödedim” dedi.

Itzel García ve Luis Gómez gibi diğer tasarımcılar, Canva gibi alternatiflerin içerik oluşturmayı kolaylaştırdığını, ancak benzersiz kavramlar üretmediğini kabul ediyorlar. Garcia, “Bu araçlar şablonlarla çalışıyor, ancak özel bir tasarım yaratmıyor. Sonunda, birçok insan aynı şeyi kullanıyor.”

Statista verileri, Kasım 2024'te Canva'nın Amerika Birleşik Devletleri'nde 1.6 milyon indirme ürettiğini, ardından Remini (763.000) ve Picart (702.000) izlediğini ve bu da genel halktaki bu uygulamaların artan popülaritesini yansıtan olduğunu gösteriyor.

Müttefik, bir tehdit olarak değil


AI'yi bir tehdit olarak görmekten çok, tasarımcılar bunu çalışmalarını optimize eden bir tamamlayıcı olarak görüyorlar. Garcia, “Size yaratıcı referanslar ve fikirler veriyor, ancak tasarımcının yerini almıyor.” Dedi.

Adobe'deki saha pazarlama lideri Mónica Lobato, şirketin reklam öğelerinin yerini almaya çalışmadığını değil, mekanik görevleri otomatikleştiren çalışmalarını geliştirmek için açıkladı. “Bir pazarlama veya iletişim insanı bir tasarımcı veya fotoğrafçının eğitimli gözüne sahip değil.”

Gomez ayrıca AI ve insan çalışması arasındaki dengeyi vurgular. “Şirketimde marka oturumları için fotoğrafçılara ihtiyacımız var, ancak hızlı içerik için AI ile görüntüler oluşturabiliriz” dedi.

Adobe, Istock görüntülerinin Firefly'ye entegrasyonu gibi AI kullanımında etiği garanti etmek için önlemler aldı. İçeriklerinin kullanılmasına izin veren işbirlikçileri tazminat alır ve üretilen materyalin haksız olmasını sağlar.

Yaratıcılığı ve İşleri Bağlamak


Zirvesinde Adobe, ekosisteminin içindeki ve dışında AI ajanlarını yönetmek için tasarlanmış Adobe Experience Platform Ajan Orchestator'ı sundu. Bu çözüm, çok disiplinli ekipler arasındaki işbirliğini geliştirmeyi ve pazarlama ve tasarım arasındaki iletişimi optimize etmeyi amaçlamaktadır.

“AI sorun değil, insanlar arasındaki iletişim,” dedi Gomez, belirsiz talepler alarak tasarımcıların karşılaştığı zorluklara atıfta bulundu. Lobato için IA, daha hassas veri sağlayarak ve yaratıcı karar almaya hipotez bağımlılığını azaltarak bu boşluğu kapatmaya yardımcı olabilir.

Adobe, AI'nın yerini almadığı, ancak tasarımcıların çalışmalarını tamamladığı, araçlar tekrarlayan süreçleri otomatikleştirirken yaratıcılığa odaklanmalarına izin verdiği bir evrime bağlıdır.
 
Üst