“Boşa harcanan fırsat belirgindir” diyor Comet ve CEO CEO'su Andrés Benavides.
Özel okulların durumu izole bir durum değildir, çünkü ulusal eğitim sistemindeki yapısal bir sorunu yansıtmaktadır. Ona göre Yükseköğretim kurumlarında mevcut eğitim teknolojilerinin mevcut durumu hakkında 2024 çalışmaanuies tarafından koordine edildiğinde, dijital platformların ve teknolojik kaynakların kullanımında ilerlemeler olmasına rağmen, birçok kurum hala bu araçlardan yararlanmak için sağlam bir altyapı ve net yönetişimden yoksundur.
Buna ek olarak, dijital boşluk eşit olmayan bir şekilde etkilenir. Endutih verileri, kentsel nüfusun% 73'ünün İnternet'e erişimi olsa da, kırsal alanlarda zar zor% 40'a ulaştığını göstermektedir.
INEGI raporu, öğrencilerin yarısından fazlasının bağlantı kurmak veya kendi cihazlarına sahip olmak için gerekli kaynaklara sahip olmadığını ve bu eşitsizliğin özel sektörde yansıtıldığını göstermektedir, çünkü ülkenin güneyinde, okulların sadece% 8'i merkez bölgesinde% 14'ün aksine bir CRM benimsemiştir.
Kuyruklu yıldızın raporu,% 33 daha fazla kayıt ile elde edilenlere rağmen, kurumların sadece% 40,1'inin dijital dizinlerde bulunduğunu vurgulamaktadır. Web sitesine sahip olmak,% 29,3 daha fazla kayıtlı beklenti anlamına gelir ve sosyal ağların aktif kullanımı, dijital varlığı olmayanlardan üç kat daha fazla bir koleksiyona dönüşür.
Benavides, “Web sitesi ve aktif ağlara sahip olmak artık isteğe bağlı değil, ailelerin çocuklarını nerede eğiteceklerini araştırma ve seçme şeklidir.” Diyor.
Bu kanıtlara rağmen, 3 özel okuldan 1'i, özellikle rekabetin daha yoğun olduğu ikincil ve lise düzeylerini etkileyen kendi web sitesine güvenmemektedir.
Özel okulların durumu izole bir durum değildir, çünkü ulusal eğitim sistemindeki yapısal bir sorunu yansıtmaktadır. Ona göre Yükseköğretim kurumlarında mevcut eğitim teknolojilerinin mevcut durumu hakkında 2024 çalışmaanuies tarafından koordine edildiğinde, dijital platformların ve teknolojik kaynakların kullanımında ilerlemeler olmasına rağmen, birçok kurum hala bu araçlardan yararlanmak için sağlam bir altyapı ve net yönetişimden yoksundur.
Buna ek olarak, dijital boşluk eşit olmayan bir şekilde etkilenir. Endutih verileri, kentsel nüfusun% 73'ünün İnternet'e erişimi olsa da, kırsal alanlarda zar zor% 40'a ulaştığını göstermektedir.
INEGI raporu, öğrencilerin yarısından fazlasının bağlantı kurmak veya kendi cihazlarına sahip olmak için gerekli kaynaklara sahip olmadığını ve bu eşitsizliğin özel sektörde yansıtıldığını göstermektedir, çünkü ülkenin güneyinde, okulların sadece% 8'i merkez bölgesinde% 14'ün aksine bir CRM benimsemiştir.
Kuyruklu yıldızın raporu,% 33 daha fazla kayıt ile elde edilenlere rağmen, kurumların sadece% 40,1'inin dijital dizinlerde bulunduğunu vurgulamaktadır. Web sitesine sahip olmak,% 29,3 daha fazla kayıtlı beklenti anlamına gelir ve sosyal ağların aktif kullanımı, dijital varlığı olmayanlardan üç kat daha fazla bir koleksiyona dönüşür.
Benavides, “Web sitesi ve aktif ağlara sahip olmak artık isteğe bağlı değil, ailelerin çocuklarını nerede eğiteceklerini araştırma ve seçme şeklidir.” Diyor.
Bu kanıtlara rağmen, 3 özel okuldan 1'i, özellikle rekabetin daha yoğun olduğu ikincil ve lise düzeylerini etkileyen kendi web sitesine güvenmemektedir.