Sonuç, televizyon kazanan arazinin açık bir kontrastıdır. 2022 ve 2023 yılları arasında TV, akış politikalarındaki sürekli değişikliklere yanıt olarak 1,3 milyon tüketici ödemişti: fiyat artışı, hesapların paylaşılmasını ve daha fazla sayıda platformun yasaklanması. Ancak bu durum, izleyicilerin geleneksel TV'ye bakma ilgilerini korumaları için bir faktör değildi.
CIU analisti Radamés Camargo, kullanıcıların kaybının teknolojik bir temadan kaynaklandığını düşünüyor. Bugün açılan televizyon artık tamamen ücretsiz değil, çünkü içeriğine erişmek için bir anten veya kod çözücü gereklidir.
Dijital televizyonlar yalnızca menüde yalnızca akış platformları ve açık sinyalle ilgili olarak yalnızca belirli kanalları iletir, ancak iletimdeki sorunlarla birlikte.
Uzman, “Açık televizyon daha az değerli içerikle kaldı, çünkü en premium programlama dijital platformlara geçti, bu nedenle yatırım yapmanız gereken bazı açık TV programlarına bile erişmek için.” Dedi.
Açık TV tüketimindeki düşüşü etkileyecek bir diğer faktör de sosyal ağlardır. Tiktok veya Instagram gibi platformlar, yalnızca bir program parçalarına sahip olsalar da, içeriğe bakmak için insanların en sevdiği alanlar olarak yerleştirilir. Aslında, televizyon gibi bazı şirketler, programlarının bir kısmını kendi sosyal ağlarına eklemeyi seçtiler ve bu medyanın yeni nesilleri en çok tüketen medyanın olduğunu kabul ediyorlar.
Bu tüketim değişikliklerine Tubi, Pluto TV veya Canela TV gibi serbest akış eklenir. Bu tür platformlar, kullanıcılara ödeme yapmadan kapsamlı bir eğlence kataloğunu sunar, çünkü bu şirketlerin iş modeli reklam tarafından desteklenmektedir.
Camargo, “Bu içeriğe erişim biçimlerinin izleyiciler için bu şekilde çok olumlu ve çekici olduğu ortaya çıktı, aynı zamanda geleneksel ücretsiz erişim platformlarını görmeyi bıraktılar.” Dedi.
Açık televizyon hala ölmese de, varlığı giderek karmaşıktır. Hızlandırılmış dijitalleşme ve akışta ve hatta kısa video için görsel -işitsel programlar tüketmenin yolu, televizyon ve TV Azteca gibi şirketlerin işlerini alakalı tutmak için alternatifler aramasına neden olur.
CIU analisti Radamés Camargo, kullanıcıların kaybının teknolojik bir temadan kaynaklandığını düşünüyor. Bugün açılan televizyon artık tamamen ücretsiz değil, çünkü içeriğine erişmek için bir anten veya kod çözücü gereklidir.
Dijital televizyonlar yalnızca menüde yalnızca akış platformları ve açık sinyalle ilgili olarak yalnızca belirli kanalları iletir, ancak iletimdeki sorunlarla birlikte.
Uzman, “Açık televizyon daha az değerli içerikle kaldı, çünkü en premium programlama dijital platformlara geçti, bu nedenle yatırım yapmanız gereken bazı açık TV programlarına bile erişmek için.” Dedi.
Açık TV tüketimindeki düşüşü etkileyecek bir diğer faktör de sosyal ağlardır. Tiktok veya Instagram gibi platformlar, yalnızca bir program parçalarına sahip olsalar da, içeriğe bakmak için insanların en sevdiği alanlar olarak yerleştirilir. Aslında, televizyon gibi bazı şirketler, programlarının bir kısmını kendi sosyal ağlarına eklemeyi seçtiler ve bu medyanın yeni nesilleri en çok tüketen medyanın olduğunu kabul ediyorlar.
Bu tüketim değişikliklerine Tubi, Pluto TV veya Canela TV gibi serbest akış eklenir. Bu tür platformlar, kullanıcılara ödeme yapmadan kapsamlı bir eğlence kataloğunu sunar, çünkü bu şirketlerin iş modeli reklam tarafından desteklenmektedir.
Camargo, “Bu içeriğe erişim biçimlerinin izleyiciler için bu şekilde çok olumlu ve çekici olduğu ortaya çıktı, aynı zamanda geleneksel ücretsiz erişim platformlarını görmeyi bıraktılar.” Dedi.
Açık televizyon hala ölmese de, varlığı giderek karmaşıktır. Hızlandırılmış dijitalleşme ve akışta ve hatta kısa video için görsel -işitsel programlar tüketmenin yolu, televizyon ve TV Azteca gibi şirketlerin işlerini alakalı tutmak için alternatifler aramasına neden olur.